12 år är över

Student - 06

studenten


Då var 12 år skolgång över. Det händer kanske någon gång att jag pluggar vidare, men det är inte mina planer nu. Vill tacka min klass, FR3MEb, för dom 3 bästa åren i mitt liv. Det har hänt mycket på dessa tre år, och det är svårt att förstå allt man har hunnit gå igenom på tre år. Det låter inte så mycket, men det är faktiskt en hel del! Och när det gäller att ta vara på tre år så tycker jag att jag verkligen har gjort det. Mycket tack var klassen. Speciellt tack vare klassen ska man säga! Jag ångrar inte en sekund mitt val av linje. Hade jag valt något annat hade jag säkert fått andra lärare och andra klasskamrater och det hade aldrig kunnat bli bättre än detta. Så tack Putte, Pålen, Krille, Dario, Dogge, Tobbe, Jeppe, Calen, Denka, Niklas, Anders, Ronnie, Starre för allt. Jag kommer sakna er så jävla mycket! Vissa kommer jag dock träffa ganska mycket, men det blir aldrig samma sak som att ses i skolan mer. Älskar er!

Nu börjar ett helt nytt kapitel i alla studenters liv, alltså även i mitt, och det med eller utan jens.webblogg.se, det får tiden avgöra. Kanske skriver ett inlägg innan jag åker till Nya Zeeland om ett år eller två, eller när jag fått jobb, eller när jag vill vara lite nostalgisk eller ja. Vad som helst.

So Long!

snart

tar jag studenten. Det är ju helt sjukt. Fan va konstigt.
jaja! Idag var jag hos skräddaren och han visste nog inte att jag behövde byxorna imorgon så det var bra att jag påminde honom haha. Har nog mycket att göra skulle jag tro!

" People think that you want them to do something or say something special... you don't. You want them to be themselves , so you can be yourself."

"The time you enjoyed wasting, was not wasted"

"You're just left with yourself all the time, whatever you do anyway. You've got to get down to your own God in your own temple. It's all down to you, mate"


John Lennon


Vilken jävla kväll

Fy fan va roligt jag hade igår på "vår" skiva. FR3MEB det blir fan inte bättre. Jag vet inte var jag ska börja.. vi käkade middag först, det var skitroligt.. Allting var så jävla perfekt. En natt med gänget.. och mina lärare.. dom var fan fullare än alla oss tillsammans... Jag blir så lycklig när jag tänker på allt! Jag har haft dom 3 bästa åren i mitt liv, jag skulle aldrig byta det här mot något. Sen brände jag ju bara 400 kr igår också! Så perfekt. Men lite ledsen är jag också, för jag vet att snart tar det slut... Men jag måste hålla kontakten med i alla fall en del. Man säger ju så, men den här gången.. va fan vi har så jävla roligt tillsammans så det går inte

Så FR3MEb.. Jag älskar varenda en av er.. Och mina lärare också, Mia, Anneli, Lars, Roger och Jens. Kommer aldrig aldrig aldrig glömma den här tiden,

En bra grej är också att den här terminen har varit den bästa någonsin. 4 MVG, 1 eller 2 VG och 3 G


Jens Holmlunds, och många andras liv tar snart ett steg in i ett nytt kapitel.