You can't forgive what you can't forget!

MTV, what have you done to me?
Save my soul, set me free!
Set me free! What have you done to me?
I can't breathe! I can't see!
World War III, when are you coming for me?
Been kicking up sparks, we set the flames free
The windows are locked now so what'll it be?
A house on fire or a rising sea?

Why is the night so still?
Why did I take the pill?
Because I don't wanna see it at my windowsill


Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill
Don't wanna see it at my windowsill


And if my parents are crying

then I'll dig a tunnel
from my window to yours


Efter att ha lyssnat på arcade fire en massa på jobbet så har jag även börjat göra det hemma. Det är fan riktigt bra måste jag säga. Neighborhood #1 från deras första skiva är så jävla fantastiskt bra. Sen är Intervention från deras nya grym den med.

Jävlar vad seg jag är på att skriva blogg. Tar massa bilder med mobilen och sen tänker jag att nu ska jag skriva om det här när jag kommer hem men så blir det aldrig. Men jag tänkte ladda upp lite bilder i alla fall!

image559
För nån vecka sen så åt jag lunch med syrran, då var hon glad!

image560
Sen vart det fest hos babe.. Utflyttningsfest utan möbler och sånt! Stefan hade med sig världens äckligaste vodka och självklart började han spy.. Jag stog och skrattade och tog kort.. Men skrattar bäst som skrattar sist, jag fick springa på andra toan sen jag med. Jävla gift.

image561
haha

image562
Nokia N95! Yeah bra bilder


Sen nu kommer vi till helgen! Har spenderat den med Sara, och vi var på knivsta marknad på lördag, sen på kvällen när vi trodde att vi inte skulle göra någonting så åkte vi till uppsala och till hennes syrra där det var inflyttningsfest. Dock så var jag lite off så jag vart aldrig riktigt taggad.
image563
Knifetown market

image564
Fan va snygg! Och här har vi precis ätit en äcklig french hot dog. Yäck! Det ska vara statoil.

image565
och här är från festen!

Tog nattbussen hem från festen och ja vad hände sen? KOm hem sent, åt en varsin macka, eller nej en pizza var det ju. Jag hade pizza på hela tröjan det var kul.

På söndagsmorgonen så var det bra väder så vi var ute och hade mysigt, käkade glass och gjorde lite annat! Cyklade och köpte cola sen och choklad och så kollade vi lite teve och så var det inte så mycket mer!

Snart ska jag faktiskt åka in till stan och träffa sara en stund för att hjälpa henne med lite skolgrejs och sen ska jag åka tillbaks men åka vidare en bit för jag ska på fotboll med jocke! AIK-Halmstad. Mendes ersätter Burgic. Jävla synd att han blev skadad alltså. Jag hatar den känslan av att man måste vänta tills nästa säsong att han ska vara tillbaks. Det var den här säsongen han skulle slå igenom på riktigt! Drygt. Mendes som ersättare funkar, men jag ser ändå honom som inhopparen som avgör matchen. Han väger lite lätt kan man tycka.. Hoppas det går bra!

Bra jobbat

I Irak får man som högst 6 månader för ett hedersmord... Dom är ju fan kvar vid stenåldern.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1072117,00.html
den där tjejen stenades ihjäl på gatan för att hon blev kär i fel kille. Folk stog och hejade på och eller filmade med sina mobilkameror. Wow... Har dom mobilkameror? Inte en jävel gjorde nåt. Vilket jävla skitland, vilken jävla skitkultur.

I can taste the fear

It's gonna lift me up and take me out of here.
Don't wanna fight, don't wanna die
Just wanna hear you cry


Tänkte att jag skulle skriva blogg.. men så tröttnade jag ju nu. Ska göra det imorgon bitti istället!

Way out West!

Fan va jag ska dra på den tvådagarsfestivalen i GBG!
Dessa artister är klara som jag har lyssnat på:

Kanye West - ballt!
Moneybrother - Skönt!
Regina Spektor - Blir tredje gången!
The Ark - Grymma live!
The Hellacopters - Missade dom senast på kalas pga att jag köpte pizza!
The Hives - Ny skiva!
The Pogues - Fy fan va ballt att se dom!

Det där var väl höjdpunkterna enligt mig.. sen mera är:
Lady sovereign
Laleh
Lily Allen
Malajube
Mike
New young pony club
Primal Scream
Salem al fakir
Shout out louds
Spoon
Säkert!
The Besnard Lakes
The Go! Team
Those dancing days



Kommer bli fett detta. Gbg here I come!

D.R.E

Lyssnar på the Chronic. Så jävla skön skiva! Dre rappade mycket mörkare på den tiden. Snoop var ju hur grym som helst på den tiden också. Ska bli ballt att höra den nya dre skivan när den kommer ut!

Dryg dag på jobbet idag. Eller i alla fall stängningen. Jag var lite dum i huvudet också. Meeen meeen

Ja jag sitter här ensam. Saknar Sara mycket. Fast jag känner mig lite äcklig nu och jag orkar inte duscha så det hjälper lite mot saknaden.. haha.. Eller nåt!

Vad har jag gjort dom senaste dagarna då? Hmm.. Jag har varit med sara tisdag onsdag, i måndags har jag ingen aning om vad jag gjorde faktiskt.. Jo sara var typ ledig då..!eller... fan jag minns så dåligt. Åt pizza med sara i tisdags för att hon var så sugen! Det var jag med. Åh va söt hon är.
image556
haha! Söta sara..

image557
såhär kan man göra med min balla mobil!

image558
sara cyklar i vad som ser ut att iaf snart bli ett sommarlandskap. Solen ser fortfarande lite kall ut.


jaa jag har ingen fantasi, vad ska jag skriva om? SKa spela fotbollsturnering på lördag med folk från teknikm. Haha det ska bli riktigt roligt, jag diggar vissa namn som en del lag har. Aonike Allstars haha, ja ingen som inte jobbar på tm fattar nog det men jag drog en spontangarv när jag såg det. Imorgon är det fest med min älskling!

Saknar min baby nu mera än när jag började skriva..

Devil's radio

Tänkte skriva blogg för det var ju ett tag sen!

Jag har gjort en massa saker sen jag skrev sist. Bland annat så var jag på Huvudkontordagar på teknikmagasinet. Åkte till barkarby där hk ligger med johan som jag jobbar med. I början var det stelt som fan och jag höll på att börja garva några gånger när alla 12 satt där från olika butiker landet runt. Knäpptysta! Men till slut hittade jag och johan några sköningar vi började så smått hänga med. Det var Jönköping, Skåne (malmö) och Solna! Efter första dagen så skämtade vi lite om att vi skulle dricka lite men till slut så satt vi där på ett hotellrum med en sjuttis päronvodka och lite smirrnoff och sånt som solna hade skaffat fram! haha! Hur skönt som helst. Päronvodka är sjukt gott föresten. Hade lite förfest där på rummet med Isound resehögtalarna såklart!! TM forlife! Sen så drog vi till olearys och käkade mat och kollade champions league semin... halvtråkig match men god mat som jag iofs inte orkade med så mycket.ångrar det nu! haha. Sen gick vi vidare, guidade av solna till ett ställe på stureplan som hade studentskiva. Gick in där och röjde lite! Jönköping och solna köpte 2 flarrer skumpa som dom delade med sig av. Generöst! Själv körde jag lite cider race också har jag kommit på i efterhand. Man blir ju fan aldrig full på den skiten. Dansade ganska skönt på dansgolvet en stund innan vi drog inte allt för sent hem till hotellet där jag somnade på en sekund ungefär. Dagen efter så käkade vi god hotellfrukost innan vi drog till HK igen för sista dagen.
image540
Skåne med jönköping i bakgrunden!
image541
solna!
image542
johan med ett finger i örat!
image543
Skål!
image544
woho!
image545
dance tonight!


Jaa sen har jag varit med min älskling en hel del. I fredags tillexempel så sov jag hos henne efter jobbet för att sen på morgonen på lördagen hjälpa henne att flytta! Det gick jäkligt fort faktiskt.
image546
Haha där har vi hennes ballong som hon fick av linn. Imponerande att en ballong kan hålla sig hel så länge som den gjort. Det ska inte gå ju. Ballongen är bland det enda som är kvar i lägenheten nu. Efter jag hjälpt sara att flytta så drog jag och krille på fotboll. Ja nog om det bla bla bla. Usch. Dålig start på säsongen.

Efter matchen så var det party hos krille! Grill och grejer. Kom en massa folk, och det var ganska najs faktiskt!
image547
Fiiiireee!
image548

image549

image550

image551
ser ni niklas där..
image552
han var lite på!
image553
och där sitter jag! och saris!


jaa det var party iaf och jag blev ganska full faktiskt!krilles grannar blev nog glada också. Jag och sara cyklade hem till slut och käkade lite mackor och sånt när vi kom hem. Mysigt! Sen på söndagen så gick vi på bio... spiderman tre med krille och stefan... Fan va dålig den var? Frågetecken på den alltså. Tvåan var ju rätt grym men den här.. Haha nej sämst. Vissa grymma scener men alltså nej.. Efter filmen gick jag och babe hem till henne och åt och sov för just nu finns inte mycket annat att göra där haha. Sen imorse så åt vi lite mer och sen åkte vi iväg, jag hem och hon till stockholm. Saknar henne nu! Har så jävla tråkigt.

Här är världens sötaste kort på henne:
image554
bubbli!

valborg

tänkte bara säga att det har varit.
image539

så såg det ut...

Sen var det det vanliga!