min mun vid termometern fuskar mig febersvag

jag är söt

Sötkatt. Han blev förbannad när vi tvättade hans lilla sår. gud va han lät. Min lilla kisse!


Imorgon ska jag jobba. Tidigt. Men inte så länge som tur är-

All things must pass

5 år sen idag som George dog. Känns fortfarande lika overkligt.


gerogeieboy



nyklippt, trattkatt - uppdaterat med lite bilder

Igår åkte jag till älskling och så klippte hon mig! Det blev bra, hon är så duktig så. Blev ganska kort faktiskt, väntar bara på att hon ska säga " det blev nog lite fööör kort" haha. Nej men hon blev också nöjd. Så jag är nöjd och hon är nöjd. Det är bra. Såhär snygga var vi innan vi började med klippningen

hejhopp
jaa jag behövde klippa mig

jag försökte ta en bild på hur det ser ut nu. jag är inte mannen för att ta bilder på mig själv men ja såhär ser det ut. Sara tycker nog att jag ser ut som en sparv här

sparv2
sådär blev det!


 Idag har jag filmat. Det gick fort, skönt. Bra förläsare också, han stog stilla nära skärmen. En vinkel hela tiden.

Nu är jag skithungrig. 


Min katt är så söt och jag tycker så synd om honom. Mitt hjärta gör ont!
tassis!!
stackars lilla tassen och gud va söt

tisdag

Nu har jag vaknat, ätit frukost, och börjat ladda ner episod 13 av prison break.

Då återstår bara: kolla på prison break, städa upp på golvet i mitt rum, hitta fjärrkontrollen till teven, skicka mejl, äta mat, duscha, åka till jobbet, städa fort som fan, åka till sara, äta, kanske bli klippt(!) och sen vet jag inte. Det är min tisdag det! Längtar tills efter jobbet.


säg förlåt..

..den åttonde december. Det är då 26 år sen som john blev mördad, och Yoko har tydligen sagt att den 8 december ska bli en förlåt dag, då man ber om förlåtelse. Så förbered er redan nu.

sound and vision

Igår blev det 1-1 i matchen mellan aik och vålerengen. Irriterande. Hulsker hade tydligen halkat när han skulle springa fram till domaren och domaren hade trott att han knuffat honom så han fick rött kort. Jaha. Domaren var från danmark.. Lita aldrig på dansken. Jag tror att i mitt förra liv så var jag antingen en kung, eller en soldat med stort hat mot danmark. Haha. Sara kom i alla fall igår och hon pluggade en massa, det var duktigt, lycka till på provet babe, och ja vi hann inte göra så mycket annat. Mysigt var det i alla fall, saknat i helgen. Även om jag varit med andra människor, och inte tänkt så mycket på att jag gjort det förutom när man är själv, så känner jag verkligen när jag får se henne igen att jag har saknat henne. Som en pusselbit som läggs på plats.

Idag är det en fin dag


us
jag måste klippa mig! ser ut att va typ.. 12?  vi ser lite trötta ut, vilket vi var också!


regt
kines!

söto
så vacker blå himmel, så vacker numera blond tjej




http://www.youtube.com/watch?v=GYEOlxcirX0&NR  Skön bowie låt!

Turn around

har kollat massa musikvideor idag eftersom jag ska bli musikvideoregissör. Fastnade för Total eclipse of the heart videon.
http://youtube.com/watch?v=z025bcKYJ7s
Det måste sägas att en sån här låt måste vara den svåraste typen av låtar att göra en musikvideo till. Men den där regissören har lyckats tycker jag. Skumma saker som dansande killar i american football skydd blandat med vackert ljus och ängelvingar och hej hopp. Grym!

Stenbrott

Idag vaknade jag som sagt i förra inlägget. Sen åkte jag till stan med pappa, pratade i telefon med sara, och sen gick jag och träffade åsa på ica city. Handlade mat och godis och åkte hem till henne och uffe. Vi lagade mat, tittade på teve och film (en feel good movie, precis vad jag ville ha faktiskt) och pratade en massa. Det var roligt, och skönt att träffa syrran. Vi är väldigt lika, och inte bara på utseendet! Jag bestämde mig i alla fall för att ta sista tåget hem, men när jag satt på bussen kom jag på att carro kanske skulle ut, så jag ringde henne och ja det ena ledde till det andra och jag kom till williams. Där satt hennes kompisar; måns, som jag träffade igår som jag blev ihopblandad med eftersom vi var lika klädda, och andreas och ja vad hette den tredje snubben? Pinsamt. Men men. Dom var jävligt trevliga i alla fall. Så det blev ju en halv utekväll i alla fall, 1½ öl ungefär. Blev lite paniktrött där på slutet men jag klarade mig hem. Träffade Jonas och sen Lovisa på bussen. När jag var påväg TILL bussen så lyssnade jag på musik, och märkte att jag hade lagt in Frank på mobilen. Blev så jävla glad och ville bara hoppa och sjunga. Men jag nöjde mig med att gå och mima och blunda av njutning. Sen nu när jag gick hem från bussen så lyssnade jag på stenbrott och ingen kommer att tro dig. Så jävla bra låtar. My god va bra kents första skiva är.  Eftersom det var knivsta och inga människor syntes så röjde jag loss till dom låtarna ordentligt!


Låt mig gå i bitar
Jag har gjort nåt så dåligt igen
låt mig ha ont! låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom..
låt mig spricka sönder
det har jag verkligen förtjänat
Hallå Hallå?
Låt mig vara dum
Det blir din tur... Om en liten stund!

Jag är, är jag? jag är - inte gjord av sten!
Vad är, farväl, vad är - inte gjort av sten?

jag ska fatta mig kort.
jag ångrar allt
jag ångrar allting ont
jag har skrikit färdigt
och bröstkorgen är tom..
såg du?
jag sprack sönder!
kan du få mina armar på plats?
hallå hallå?
har du blivit stum?
var jag... verkligen så dum?

Jag är, är jag? jag är - inte gjord av sten!
Vad är, farväl, vad är inte gjort av sten?

feeling two foot small

Jaha. Det blev sent igår. Jag kom hem med sista nattbussen 02:15, men somnade nog inte förrens vid fem sex nånting. Vaknade för en stund sen av att pappa ville väcka mig, jag ville inte vakna. Kunde ha sovit bort hela dagen. Tobbe ringde och ville få mig ut i sala idag men jag vette fan. Känner att det här kommer att bli en jävla skitdag, bara att göra det bästa av saken. Och det är nog inte att dricka alkohol. Även om krille är på båten och skulle köpa nåt åt mig.. tror jag. Och jag sa ju att jag skulle gå ut men med risk för att det blir som igår på slutet så varför. Igår var kul på nåt sätt, på något jävla vis, det var kul att träffa alla dom där igen, dricka lite öl och umgås med folk. Roligast på nåt jävla vis var att springa till bussen. Väl där mötte jag födelsedagsbarnet Ullis, och en ganska så packad becka. Skulle ta hand om henne på bussen, men det blev inte så, jag satt och pratade i telefon och sen så kände jag bara att nu behöver jag a day in the life.  Sugarplum fairy, sugarplum fairy. Sen så cyklade jag hem.
Drömde en weird dröm. Jag kommer inte ihåg allt men fan va verklig den var, skulle kunna hända i verkligheten.

Jag känner mig låg, svag och uppgiven.



Jag älskar Åsa

dvjk

I really don't know life at all



älskar dig

så det blir något

ändå

Det blir till att åka in till stan, träffa mathilda och sen dra till williams. Så får vi se vilka som möjligen kan dyka upp där! Jag är inte på röj-humör, men några öl kommer sitta fint.

Imorgon ska jag nog ut igen tror jag. Då blir det mer folk. men vi får se. Behöver inte bli så.


Fredag

är det idag. Är alla så jävla tråkiga att jag ska behöva sitta här ikväll eller. Va Va.

bittarn<a


Love innehåller några riktigt feta låtar faktiskt. Och mycket bättre ljud.. Det är underbart.
Beatles äger allt

Jag klär i din andedräkt

Snart ska jag åka och filma! Tjäna pengar tjäna pengar. har lite brådis faktiskt. Jag fick mitt andra lönebesked idag. Skönt är ordet. Fast det blev mindre än jag räknat med. Jaja här kommer lite bilder

us
jag är skitful men sara är söt

hjälp

yeah!


Och till slut... den vackraste..

haha
aaahahahahahaha det är fan jämnt, för båda är fula, okej sara?:) Jag är till och med fulast ju.

Vi vände oss mot kameran och log

lampa
jaha vad är det här då

servett
och vad är det här för en söt sak? Men.. Vad är det hon försöker dölja!

vampyr
She's a vampire! Den snyggaste jag sett

jesnäta
God mat, stilig grabb




Elever



Och gillar ni Beatles och vill se nåt riktigt jävla bra så kolla på det här:
http://youtube.com/watch?v=ARwIdACLSOM&mode=related&search=



You stay home. She goes out

En vanlig måndag. Hände inte ett dugg måste jag säga. Blev en tv kväll här på slutet. Kanske ska jobba imorgon, är lite osäker på hur det blir faktiskt. Skitjobbigt. Jag vill i alla fall veta. Jobba är inget problem! Det gör jag gärna. Behöver pengar i december, för dom ska jag ha i januari och ja dom är mycket viktiga. Om man säger så.

Idag lyssnade jag och krille på beatles när vi städade. Dom tidiga albumen, rubber soul som var det äldsta av dom lät så dåligt eftersom det bara fanns en högtalare och det var dåliga stereo mixar. Som krille sa, sen vet jag inte om det är sant. Annars är det bara dåligt mono.

Men ja varje gång jag lyssnar på dom så blir jag bara mer övertygad. Dom ska på mig!


snygga

los

hmm

Haha hjälp.
Nu ska jag sticka till jobbet tror jag.

don't close your eyes

Den här helgen har varit väldigt lugn men mysig. Spenderats med Sara hela helgen faktiskt! Det har varit mysigt, käkade på restaurang i lördags och så. Men det var ett tag sen man partade nu, får bli något nästa helg tycker jag! Den här veckan har jag ingen aning om hur den ska bli. Förhoppningsvis rolig!

Det här måste ju vara dom vackraste svenska textraderna:

Det sägs att det finns alltid någonting bra i det som sker
och tron är ofta den som ger oss styrka
ja man säger mycket men man vet så lite om sig själv, när ångesten och ensamheten kommer
För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut
ser man allt med lite andra ögon
så man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
skillnad mellan sanningar och lögner

Ja still going strong den där låten!

I fredags träffade jag Carro på stan ett tag också, det var trevligt och nödvändigt, hoppas vi håller kontakten! En bra vän.


Idag ska jag väl ta det lugnt antar jag. Kanske jobba imorgon eller på onsdag eller nåt jag vet inte riktigt.


Fy fan va stora fåglar är egentligen. Dom där skatorna eller kråkor eller va det heter. Skitläskiga egentligen. Är ju lika stora som casper typ. Dom där gråsvarta. Yäck!


Jag älskar Sara!

hej

idag är det fredag.


Sara har åkt till skolan.


Jag ska nog ringa Carro snart, för jag ska träffa henne idag på stan. Sen är det jobba som gäller vid tre.


Ikväll... Jag har ingen aning.
Inte imorgon heller för den delen.


Pratade lite med Carro nu.. Gud när sånt där händer.. jag har bara varit med om det en gång men.. Allt man säger känns så respektlöst.. Nej det är bara så hemskt. Allt annat känns så oviktigt. Det är som att med en smäll så får man då och då se hur grymt livet kan vara. Jag ägnar en varm tanke.

Where Did My Baby Go

Det är dagens låt.. Med John Legend.


Igår så träffade jag faktiskt åsa innan jag skulle köra körlektion! Hon bara gick där och jag tyckte att jag kände igen henne!

När jag kom hem igår så åkte jag och städade. Jag och krille skrattade åt dom minsta barnens självporträtt och texter om sig själva haha. Det här var nog det snyggaste självporträttet:

yes
haha!

Sen efter jobbet drog jag in till stan och träffade sara. Vi gick och käkade på max eftersom vi båda var väldigt hungriga. Det funkade jui bra att inte äta skräpmat. Suck! Finns ju inget annat som är billigt. Dags att öppna husmanskost ab nånstans i stan med billiga vanliga rätter. Efter det så drog vi i alla fall till Grand för att se när mathilda spelade! Väl där träffade jag barret igen för första gången på länge, det var kul att se henne igen, och jag träffade även min gamla svenskalärare mia! Hennes dotter skulle tydligen sjunga tillsammans med mathilda. Kul kul!

mathilda scen
Mathilda har dom gråa byxorna, hon var jävligt skön. Det var mias dotter också, hon sjöng riktigt bra. Man ser verkligen Mia i henne!

Efter mathildas spelning så sa vi hej då och så och sen stack vi till storken där erik axel robin och några andra satt och fikade.
sara cekö
jag vet inte om sara tyckte att det luktade illa eller va det nu var. haha! axel till vänster

Vi satt där ett tag, sen bestämde vi oss för att gå ut och fota, eftersom sara hade en fotouppgift tills idag. Dom andra skulle också fota, så dom hängde på och fick va med på bilderna. Undrar hur dom blev!

Här är lite bilder från fotograferingen:

sötkamera
Sara alltid lika glad att bli fotograferad

erki
Erik

fotografen
woho!

dark
söt

nice
i en gatlyktas sken


Jag glömde min väska där på marken vid lampan ungefär och så sprang jag tillbaks för att hämta den för vi hade gått ifrån den. När jag kom upp på kullerstenarna modell större så halkade jag och ramlade baklänges. Lyckades landa jäkligt snyggt och ta mig upp igen på direkten (skulle sett ballt ut på film) men sen kom jag på att det kunde gått jävligt illa. Ramlat och knäckt bakhuvudet liksom. But I survived!
Sen åkte jag och Sara hem till hennes pappa och jag fick träffa honom för första gången!
Sen kom en natt och en morgon och nu är jag hemma helt plötsligt. Och trött. Och lyssnar på John Legend låten som är väldigt skön.

Kanske sova lite. Gäsp.


och förresten.. msn funkar inte!

Jag

Gick ganska bra att köra idag. Men inte mer! Måste köra mer hemma, annars kommer detta ta tusen och åter tusen år. Och det vill vi inte!

Nu ska jag sticka och städa och sen in till stan!

älskar

idag är det onsdag och jag har körlektion klockan tio i tolv.det betyder att jag ska åka tåg om 45 min. Blir en dubbellektion idag, min första. Får se hur det går! Förhoppningsvis bra.


4 månader baby!

sara

tisdag idag, igår kom sara efter jobbet och hon kom ganska sent så vi hann inte göra så mycket mer än att mysa! Hon började inte förrens klockan tre idag så vi kunde sova länge också, det var skönt. Ganska skum natt dock, inehållandes ett konstigt telefonsamtal+att vi drömde om fotboll båda två. I min dröm så spelade jag i nåt lag som hade träningsläger på samma ställe som Inter, och zlatan var där, och jag minns att alla applåderade åt honom och han log på det där sättet han ler, och applåderna kom upp i sån jävla hög volym. Dom andra inter spelarna såg mest förbryllade eller sura ut. Applåder applåder.

Någonstans i mitt hus eller på mig luktar det kattpiss/skit. Lukten slår mig lite då och då. Hoppas casper har gjort nåt på mig.

Ska och jobba om en timma. Fan va tråkigt, fast ja vad ska man göra istället?

Fick huvudvärk nu också!

Hoppas att snön kommer snart, jag menar det är ju snart mitten av november.. Imorgon liksom! Då är det 4 månadersdag också!


haha kan inte låta bli att skratta åt denna:
http://www.youtube.com/watch?v=UjXi6X-moxE

måndag

katie
Snygg.

en massa ny musik

har jag laddat ner. Vi får se om det är något bra!


Den här helgen har jag varit med Sara, vi gick ut och åt på restaurang i fredags, det var mysigt! Sen åkte vi hem till mig, och sen på lördagen så följde jag henne till uppsala! Vi köpte massa godis och chips och cola och var onyttiga! jag måste sluta med att äta så mycket godis som jag gör haha. Vi kollade lite på teve och sara färgade sin syrras hår och grejer. Idag när jag kom hem så kollade jag på AIK mot elfsborg på femman, gick verkligen åt helvete, man får väl skylla på att många ordinarie (om man kan säga så om aiks lag) var borta och att motivationen inte fanns där. Men fan va dåliga AIK var. Ändring i returen på råsunda måste det bli! Sen så kom åsa uffe och frida och vi käkade god mat som mamma lagade. Oxfilé! Mums. Sen så umgicks jag med dom lite, det var roligt.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra på dagen, men sen ska jag väl åka och jobba vid tre som vanligt, och sen ska sarah komma. Det ser jag fram emot!

Jepp jag har för mycket tid, vete fan vad jag ska göra imorgon på dagen. Okej det är inte såå mycket tid att göra något på men ändå. Kanske skulle bokat körlektion idag istället.

It's me, your cathy!

först två bilder från igår:

filma
Salen jag filmade i, med föreläsaren där nere och niklas som hjälper honom.

hats
och simon och jag hittade hattar

Idag hade jag planer på att städa mitt rum men under dagen så började jag mer och mer skita i att genomföra det. Tills Casper kom på hur han skulle göra för att hjälpa till. Vill varna känsliga läsare.





puke
Han spydde på fönsterbrädan. jag blev så äcklad av hela grejen att jag var tvungen att storstäda hela rummet. Så det förde ju med sig något bra i alla fall.


Såhär såg det ut innan jag började städa:

rum4

rum3

rum2

Och såhär efter:

rumstädat

rumstädat2

rumstädat3

Jepp! Blev ju ganska bra det där. Nu ska jag käka för att sen sticka till jobbet. Oj jag har nog lite bråttom.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll.

Hälsningar från sängen

japp där ligger jag faktiskt nu. Med mitt trådlösa tengentbord. Kollar på jay leno, och stuff we found on ebay. Inte bättre än headlines men!. haha, en skiva rostat bröd UTAN jesusbild på. starting bid 99cent.  OCh såldes för 33 dollar haha.

Idag har det varit en ganska hård dag, fast ändå ganska skön. JObbade från 14-00 till nån gång vid fyra med att filma en föreläsning i uppsala science park. Det var faktiskt ganska intressant eftersom det handlade om stamcellsforskning och kloning. Jag satt och lyssnade ganska intensivt. Det var slut ganska fort, fortare än vad jag trodde och då gick jag tillbaks till bmc med grejerna och sen så gick jag ut till bussen och träffade sara på den! Inte av en slump dock, det var bestämt. Vi åkte ner på stan, gick och åt på burger king och sen så var det dags att säga hej då. Så det gjorde vi och sara hoppade på bussen och åkte iväg. Jag såg henne på bussen när den åkte iväg och började gå mot tåget vid stadshuset. Lyssnade på my sweet lord av georgieboy och filosoferade. Då helt pltsöligt känner jag nån som springer ifatt mig bakifrån och kramar om mig. Då är det sara som hoppat av busen vid en hållplats och sprungit ifatt mig. Fan va gulligt. Jag blev helt mållös haha. Tack för att du gjorde det älskling! fick jag träffa dig lite mer innan du försvann igen. Jag älskar dig!. sen när vi sa hej då på riktigt så gick jag emot tåget och jag log hela vägen, sötnos!  Hoppas jag får träffa henne imorgon.

På tåget träffade jag zoran och andreas som jag pratade lite med då, nice nice. Sen så cyklade jag och simon till städjobbet och städade. Då var klockan 18.00 nånting. Men det tog bara 2½ timma att jobba, fan va fort det går nu när krille inte är med haha. Krille kommer få sparken för att han är för seg;D

Sen så ja har jag kommit hem från det jobbet och suttit vid datorn och putte har skickat en råskön låt till mig med den fulaste videon jag sett på länge.. fast ja.. fan va bra ändå.

tror att jag ska lyssna på den en sista gång och sen sova för jag har skitont i magen, kan bero på att jag druckit massa pucko och apelsinjuice, kan inte va det bästa för magen. At least I don't think so. Penelope cruiz var tråkig som gäst hos leno. Fan va skönt mitt tangentbord är. Statement of the day, and yesterday and tomorrow. Maybe. jaaa tillbaks till datorn nu!

sådär nu är jag tillbaks. Tänker inte ändra några stavfel eller läsa igenom för det orkar jag inte. Over&Out.

torsdag

Igår kom Sara efter att jag jobbat, vi gick och åt pizza och pratade om en massa saker.Sen kom vi hem och kollade på top model, sen gick vi och la oss ganska snabbt efteråt. Lika trötta för det var i alla fall jag på morgonen idag, ja för några timmar sen, undrar om man ska sova lite mer.. Nej det är nog inte värt det eftersom jag måste åka om 2½ timma. Vilket är sjukt eftersom jag ska vara på bmc först halv 2!då måste jag åka halv ett.. om det inte går bussar! Nej det gjorde det inte. Eller jag har då sparat 7 minuter eller nåt om jag kan räkna. Åtta kanske det blir. Nu när jag kom hem efter att ha lämnat sara vid stationen så drabbades jag av en sjuk saknad. Skitjobbigt! Åh jag saknar henne så jäkla mycket nu.. skit. Åh mycket mycket.


Idag blir det antagligen sent på jobbet. Kommer dit klockan 18.00 liksom. Så får vi se om Simon börjat städa, eller om han åkt hem imellan.


Idag ser MP3 låtarna ut såhär som jag ska lyssna på in till stan och tillbaks:

kent - velvet

kent - Vad två öron klarar

kent - utan dina andetag

kent - vi mot världen

kent - vinternoll2

kent - vintervila

kent - välgärningar och illdåd

kent - m

kent - protection

George Harrisson - my sweet lord

The Beatles - baby it's you

Yoko Ono - your hands

Death cab for cutie - summer skin

death cab for cutie - crooked teeth

death cab for cutie - soul meets body

Jag ska nog klara mig ganska bra! Ett gäng råbra låtar som om du läser det här och inte har hört bör ladda ner. Varenda en.


Och nu till en av dom finaste låtarna som finns:

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag..
 vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag

Dear Prudence

Dear Prudence

Hemma igen

Körningen gick väl sådär, fan jag måste köra mer helt enkelt! nu har jag köpt lite mat jag ska laga, det ska bli gott faktiskt. Vegetariska saker, som är rågoda. Sara, du kan minns dom, vi käkade dom nån gång i somras när jag var ensam hemma! Tastar bra.





bang bang shoot shoot

Onsdag morgon..

Och jag ska ha körlektion 10.20 så jag ska åka om ett tåg som går om ett tag. Ska också bestämma om vilka dagar jag ska ha resten av körlektionerna på eftersom jag beställt ett paket nu. Blir skönt att säga till läraren att jag inte kört en enda sekund sen sist.

Ikväll får jag träffa sötsara igen!



tisdag

Ännu en tråkig dag. Måste hitta på nåt att göra om dagarna, jag kan ju jobba men jag känner inget sug för det eftersom jag känner att jag måste ta körkort. Därför måste jag beställa körlektioner! Tada. Kanske till och med nu innan jag åker till jobbet. So be it.

Jag saknar skolan, att man träffade massa folk varje dag.


Tangentbordet är dock ruggigt skönt att skriva på! woho

faaaaaaaaaaaaan

min fjärrkontroll är borta, fy fan va irriterande. Jag vet inte vart eller när jag såg den sist. vet bara att det är så jävla stressande att inte hitta den. Skit skit skit skit. Tangentbordet är iaf guld, fjärrkontrollen också men GAAAAAAAAAAH min fjärrkontroll. Suck. Värsta smågrejen men det fick bägaren att rinna över alltså

2 sekunder senare och jag hittar den:)

Känns lite bättre!

Känns dock tomt, som alltid utan Sara. Jobbigt är ordet.

Imorgon ska jag städa mitt rum
kanske åka till stan och göra ingenting. Eller ringa några samtal!


har gjort av med mycket pengar. FÖR mycket pengar.

haha. skönt seinfeld avsnitt nyss.

I slutet snackade han om TV program som får to be continued i slutet och att det är dåligt för att man tittar på tv program just för att dom ska ta slut. " If I want a long and boring story, I have my life!" Det var kul när man såg det:D

As I'm sitting here, doing nothing but ageing

I look at you all, se the love there that's sleeping



I don't know why..  nobody told you, how to unfold your love




gå in på www.beatles.com, registrera er, går jättefort, och lyssna sedan på while my guitarr gently weeps där.

Lite snöpligt, men vaddå

Igår blev en liten cirkus. Fick inte tag på snubben jag skulle köpa biljett av så jag och sara gick runt och letade efter biljetter och jag blev lite förbannad på den där människan men jag var ganska bra på att kontrollera min ilska. Var mest uppgiven. Men så poff stötte vi på en snubbe som gick och viftade på 2 biljetter till södre övre, nåja bättre än ingenting, och han sålde dom dessutom till orginalpris.  Vi gick upp dit, det var högt, men man fick en bra överblick över planen. Och över norra, som var kanon igår. Riktigt bra stämning var det på råsunda, 30.999 personer var där, och det hade varit mer om det inte fanns en bortasupportrar sektion. Vi hittade inga platse, så vi satt på en stentrappa som var helt sjukt kall. Jag tänkte "får jag inte urinvägsinflammation nu så tror jag inte på att det finns". Jag har inte fått det. Än. Tifot som vi halv-missade har jag sett nu i efterhand och det var grymt! Matchen då.. Visst malmö hade sina chanser men det kändes aldrig farligt. AIK skulle bara vinna, och det gjorde dom. Kunde lika gärna ha varit brasilien som var motståndare, hade inte spelat någon roll.

Nu ska jag ner på byn, men jag kommer snart


Tillbaks, trodde jag skulle hämta ut mitt tangentbord men dom hade inte packat upp vagnarna med paket än, skulle komma tillbaks i eftermiddag. My god. Två vagnar. Kan ta högst 20 minuter. Är väl för fan bara att börja!

Nåja tillbaks till AIK. Visst känns det tråkigt när vi var så nära guldet.. Och tråkigt att det hamnade hos ett småstadslag som elfsborg. Det är inte elfsborg som ska leda fotbolls sverige, och det kommer visa sig. Det är AIK. Tydligen hade det varit en straffsituation i slutet af elfsb-djurg som skulle ha varit en solklar straff som fröjdefeldt släppte. Känns ju lite bittert, men vad ska man göra.  Alla lag har ju tur i sånt där någon gång. Synd bara att det ska hända i sista omgången! Jag hade inte så mycket emot Anders Svensson förut, men sen han grät ut i media första och andra gången så tål jag honom inte. Som grädde på moset hände tydligen det här igår: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,924939,00.html
Antar att det är sant. Fuskarsvensson. Bland det roligaste om AIK hade vunnit guldet hade varit att se honom grina ut i media.

Men men, jag är jävligt nöjd med den här säsongen ändå. Finns många höjdpunkter! Om vi börjar med publiken så vann AIK den allsvenska publikligan. 278 638 personer såg AIK:s hemmamatcher, i snitt blev det 21 434 personer per match, och 10238 säsongsbiljetter såldes. "AIK:s lägsta publiksiffra för året, 14.833, är högre än både Djurgårdens och Hammarbys högsta icke-derbypubliksiffra."

AIK gjorde flest mål av alla lag i allsvenskan, 46 stycken. Man släppte in 23 stycken mål, bara elfsborg var bättre. Daniel Örlund i AIKs mål blev säsongens bästa målvakt, med 11 nollor (3 i rad)och allsvenskans högsta räddningsprocent (83%). Och ingen räddade så många skott som Örat, nämligen 116 st.
AIK blev seriens bästa hemmalag, 30 poäng av 39 möjliga på råsunda, och fjärde bästa bortalag. Matchen igår var AIK:s 900:de hemmamatch, flest av alla lag i allsvenskan, och vi har också legat i allsvenskan flest säsonger av alla lag. Så nu är det dags att ta ett elfte guld tycker jag, kanske redan nästa säsong?

Sara följde mig hem sen, ochvi somnade typ direkt när vi kom hem. Hon mådde inte så bra, och inte jag heller. Ingen ork i kroppen! vi var nog nerfrysta. Men det var skönt att sova i varje fall, och såklart mysigt men henne! Speciellt nu när det börjar bli kallt. mums! Nu saknar jag henne igen. Har varit en trevligt lov faktiskt, varit mycket med sara, tagit det lugnt, vart på fest gånger 2 och bara varit. Det har jag gillat! Tråkigt att det ska ta slut nu, back to work. Och den här veckan blir kanske en helvetesvecka om jag måste städa själv. Kommer ju inte ha nåt liv på kvällarna! Meeen vi får se hur det blir
aiik
Råsunda kokar!

casper
Casper idag på morgonen

It's the calm before another storm

take me to the place where the white boys dance!

Ikväll äre lite halloween party hos emelie som gäller. Blir sköna fr3mebare tillsammans med min sara och lite annat folk. Antagligen guld! jag har videokameran med mig och ska försöka fånga några härliga ögonblick! Sara är och duschar nu och gör sig i ordning, räknar med att det tar någon timma eller så, så jag funderar på vad jag ska ha för mig. Tralalp vi kommer se förjävliga ut, men det blir nog bra det där haha.

Den första snön har fallit allt är halt

I måndags så var jag och stefan på stan och drog runt lite och kollade på saker. Jag köpte halsduk och vantar och nåt mer kanske, jag minns inte, och stefan köpte mus och lite annat stuff.

asdfs
vart hittar man allt om inte på hm..

efhas
stefan har rakat skallen

bild
julpyntningen har börjat! woho

Ja och sen så i tisdags, igår alltså så var jag ute och sprang lite innan sara skulle komma! Det var regnit och jävligt ute men det gick iaf
igår
såhär såg det ut på åkern då

ajaja
Det där sprang jag i. Det där var alltså igår... Sen så kom Sara, och vi hade det mysigt och jag köpte lite godis och grejer. På kvällen gick jag ut för att hämta mammas mobil i bilen och så hade mamma sagt att det skulle snöa inatt och jag bara HAH! ofta. Var ju ganska varmt ute då. Men tji fick jag alltså. Vilken jävla storm!

Gick med sara til tåget och ja då fick vi verkligen uppleva första snön på nära håll.

sara
Sara vid garaget och mycket snö

gangstar
jag vet inte om det här var en sån bild som jag skulle ta bort men jag behöll den iaf haha! Gangsta-sara

elegant
jag vill kyssa en kvinna i en gatlyktas sken. Elegant

bajs
BAJS!0_0

brevlåda
Här ser man flingorna bättre än på förra

öl
+mysigt


Jaha jag trodde jag skulle gå ut ikväll men ja bangerstefan och bangersimon vägrar.  Jävla bangers! Ringde mamma och sa att jag skulle ut. Hon bara: Nej gör inte det, inte i det här vädret... - Jävla banger!

Haha. jag får väl gå ut själv. Jag är bara så sugen på att inte va hemma ikväll. Blir jag och mathilda. Sen får vi se hur jag drar hem!

jaja nu måste jag laga mat.

Det blev rejält tomt när sara drog föresten. Ensam i ett mörkt hus, och massa snö ute. Instängd!