I'm not talking about the first times, I never think about the last

Im talking about bulgaria!


Imorgon åker jag och Saris! Jag är spänd, det ska bli riktigt roligt. Ska ta med mig ett litet block och skriva lite dagbok som jag sen ska göra till blogginlägg när jag kommer hem! Vi ska iaf ha jävligt roligt och jag längtar redan efter den första ölen!

Jag sitter och gör lite playlists nu. Fy fan va bra det blir säger jag bara. Fy fan!

Om nåt tråkigt skulle hända så älskar jag er alla!

Words are flowing out like endless rain into a papercup

Pools of sorrow waves of joy
are drifting through
my open mind
Possessing and caressing me




Limitless undying Love which shines around me like a
million suns, It calls me on and on
Across the universe

Då kör vi..

Tänkte berätta lite om Peace & Love.. Var så längesen att det känns som ett avlägset minne.. Jag kör text först sen lite bilder.. Om jag orkar. Vädret var väl inge vidare kanske.. Men men! Jag krille och Sara kom dit på onsdagskvällen. Då blev det lite fest och så efter att tältet slagits upp. Jag blev fan kalasfull på mitt vin. Ja.. Sen på torsdagen så var det dags för banden! Äh jag känner redan nu att det här inte kommer att gå.. Orkar inte skriva haha! Listar lite höjdpunkter och så istället.

Höjdpunkter:
Shout out louds - Satan i gatan vad glad man blev och vilket drag!
Jerry Williams - Haha.. Men faktiskt jävligt skönt!
Och en en massa mer.. Gud va jag inte orkar skriva!
Blev kalasfull fredagen också..
att jag hade sara med mig

Det sämsta:
Att alla band, utom sol, hade en sorts tamhet i sig.. vet inte om det var vädret eller vad det var.. men fan man blev aldrig pepp! The ark till exempel ska man inte behöva vara full för att bli helt i extas av! Som på kalas när jag och krille såg dom.. Riktigt feta.. nu? nja..

Conclusion:
Sa till mig själv att jag aldrig mer skulle åka på festival.. Kanske om man har en husvagn eller sover på vandrarhem. Tält suger. Men jag vet inte. Gillar mer konserter.. haha värsta tråkiga gubben men.. Jag pallar inte alla jävla as som tror dom är roliga men suger egentligen. Så är det bara. Jag vet inte hur många koncentrerade låtsasgarv jag fick dra av.. Till slut sket jag i det och låtsades inte höra.. Jaja ingen mer festival den här sommaren i alla fall!

image601
skysst pic!

image602
söt!!

image603
mich und krillsh!

image604
beatlarna fick partyhattar!

nej drygt att ladda upp bilder! På tal om Beatles föresten.. Satt och diskuterade lite musik med nån random snubbe..Han var iofs halvklok när det gällde musik men så måste det slagit slint i huvet på något sätt då han helt plötsligt kläckte ur sig att rage against the machine skulle vara ett bättre band än beatles...... behövs nog lite fler punkter här:........................................................................................................................................................................................ ...............................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................. jag menar... visst blir man chockad? Brr........ Nej... Det är dom verkligen inte.. Verkligen.. Inte... Jag får kanske ta det här igen för alla.. Att ni inte lärt er än? Här kommer den, musikhierarkin:

THE BEATLES


(tomrum)


(lite mer tomrum)

Annan bra musik


...



Linda Bengtzin.


Den 6 Juli, alltså för några dagar sedan så var det 50 år sen Paul och John träffades första gången. Ett litet möte som förändrade hela jävla musikvärlden. Visst ni kan tycka illa om beatles (och då idiotförklara er själva, såklart) men ni kan aldrig förneka dom. Muhahah! Ja eller nåt. Jag ska bli musiklärare. En sån som inte kan ett skit om instrument, jag ska bara visa massa beatlesgrejer.. Jävla smart av dom lärarna man hade att man fick kolla på yellow submarine och lära sig beatles låtar.. Det är fan en bra taktik alltså.

50 år sen!

Ja idag är det 50 år sen som Paul och John träffades för första gången! Det betyder mycket Beatles idag på jobbet!

msf

min söta flickvän..

Det är sara. Min sara! Tänk att min tjej heter Sara. 

Snart åker vi till bulgarien, det ska bli så underbart. Min älskling och jag. På stranden, på restaurangen den varma kvällen,,,åh..

Jag älskar dig Sara!

yeaah

Nu är jag skittrött. Var tcungen att surfa en stund när jag kom hem. Men jag pallar inte. Godnatt allihopa. Jag är seg på att skriva jag vet men jag tappar lusten då och då. Och har aldrig tid heller!  Såg i alla fall transformers idag med Stefan! Inget mästerverk kanske men fan 2 timmar och 20 minuters underhållning! Nice. En del sliskiga amerikanska stereotyp scener såklart men det gjorde inte så mycket då humorn i filmen var på ganska hög nivå! Skrattade högt flera gånger! Den har jävligt högt snitt på IMDB faktiskt och ja den var faktiskt bra. Ja just det, Megan Fox spelade med i filmen och... Jävlar vad het hon var. *vissel*


Guten nacht! Imorgon ska jag sova länge med min älskling.. mmm..