mastodontinlägg

Nu jävlar i mig. För att ni inte ska tro att jag inte har något liv som man skulle kunna tro om man läste den här bloggen (?) så tänker jag göra en feting update med bilder och hela kitet. Bilder alltså. Bilder, sen text! För jag kommer inte kunna binda ihop detta.


Lite smygreklam först, detta är studentutstyrseln, bara så att ni vet!


Just det, åkte till haninge för några helger sen för att klippa och redigera musikvideo med krille, stefan hängde på för att lira lite GTA.. Blev inte så mycket klippning till slut men vart najs ändå! Fick in videon, köpte det första materialet tillsammans till albatross och annat najs!

Stefan köttar!


krille med lite nörrar


Andreas i klippningen!

Sen så började vi dricka lite vinn (Mitt bästa sommarminne? Det var när jag var nere i grekland och satt på stranden i frankrike och drack litte vinn!)och folle och blev lite halvfulla, och sen så la vi oss till slut i krilles jävligt högt belägna säng, man slår alltid i huvudet minst 3 gånger,  och försökte sova. Det gick sådär! Går inte att hjälpa att innan nån kan sova så måste man göra lite närmanden på sina kamrater! Det uppskattas alltid. Dom andra fick en jävla natt kan jag lova! Ben och andra diverse lemmar flög lite hit och dit, som vanligt när jag sover haha.

Dan efter var också en stekardag så då gick vi till krilles klasspolare som var med nån polare som var med nån granne och så kom det fler och hej och hå.

.. Men inte utan att passera analhålsväggen!


Sjukt snyggt!


Kalsongmodell


Krille nätar igen


Stefan Kool


Jahapp där tappade jag lusten, fan va det tar tid att skriva blogg och lägga upp bilder. Paus. Kommer mer sen. Inte!

Nu ska jag äta lite och sen sova måste jag.. Prata lite med Sara kanske!

Hej svej




But we always came back to the songs we were singing

För första gången (och enda) så har vi dagens outfit, eller egentligen sommarens i min blogg, there you go.



Slappt luftigt linne, sköna shorts, tattoon väl synlig. Nu kan sommarhelvetet gärna komma. Semesterhelvetet menar jag. Ska köra lite pumps med hantlarna nu varje dag tills sommaren är här sen så får jag vara redo för beach 2008. Planer för sommaren finns egentligen inte. Göteborg med sara på 2 års dagen, den 15 juli,  eller ja innan, vore fint. Eller varför inte paris? Göteborg eller Sirap! Fast liseberg är kul!

Sen blir det nog utomlands med stefan krille och johan. I början av juli. Så fruktansvärt längesen jag gjorde nåt stort med några kompisar, måste vara tunisien mellan tvåan och trean.. Jesus! Så det lär vi boka in den närmsta tiden..

Sitter här helt ensam idag. Har inte träffat sara på så sjukt länge (känns det som i alla fall?) så jag känner mig helt tom. Saknar henne så fruktansvärt mycket, känns helt hopplöst att vi inte ses förrens imorgonkväll. Lät ironiskt kanske men nej så illa är det! Älskling!

Mamma var med i Knivstanytt idag! frontpage.

Jag är väldigt vad ska man säga spänd, eller jag längtar efter att få se Hampus den lille! Kommer inte riktigt fatta det förrens jag ser honom. Ska bli sjukt roligt!

Oj vad fan hände nu med texten.. Tro inte att ni ska få slippa min heta kropp medan ni läser! Ständigt i blickfånget, Ni - bara en fluga i ögat.

Sanningen är att jag är sjukt uttråkad. Vad fan ska jag göra. Sova är iofs en bra idé nu eftersom klockan är elva.



Cut my toes off to spite my feet
I don't know whether to laugh or cry
Never mind, check my rhythm
I'm the man on the flaming pie


förbannad

Nu ligger cod4 i papperskorgen. Funderar på att slänga det på riktigt. Jävla skitspelshelvetesäckel. Fan. Nu är jag arg. Hej då.

Goodbye Horses

Blogg ja! Ja visst jäklar.. Blir alltid korta spontaninlägg nu för tiden.. Har jag inte tid eller? är det positivt eller negativt kan man undra.. Tror att det är ganska negativt.. Fan jag bara väntar på sommaren nu, på min semester. Hör ni hur vuxet det låter? Semester.. I min närmsta kompiskrets är jag nog den första som har det haha. Betald jävla semester!
4 veckor dock. Det är inte mycket.

Har ni inte hört Death cab for cuties nya skiva så är det dags att göra det. Narrow stairs heter den. Favvolåtarna är Bixby Canyon Bridge, Cath, I will posess your heart och your new twin size bed. Det är bra grejer. Jens betyg blir 4/5. Har dock lyssnat på det några dagar i rad på jobbet så just nu är jag ute efter ny musik. Tips?

Ska man komma tillbaks till det där med tiden kanske.. Känns som att jag inte har tid att höra av mig till folk? Det kan stressa mig också. Jag vill höra av mig till alla, inte tappa kontakten med någon men det är så svårt. När jag väl har tid att göra sånt så.. tar orken slut! Jag tror att mitt jobba ett år i streck har tagit ut sin rätt. Jag är less och behöver en lång tid borta från jobb. I och för sig är jobbet en väldigt social grej då jag har träffat många nya vänner och snackar med dom varje dag. Men.. Det är ett jobb ändå.

I höst har jag, på gott och ont, en liten chans att avancera. Känns väldigt bra faktiskt, jag vill att något ska förändras. Men det är på gott och ont som sagt.

Snart tar Sara studenten. Världens sötaste är hon i sin lilla klänning. Känns så overkligt att hon går ut skolan nu och så hoppa ut i livet! Jag hoppas hon får en lika underbar student som jag fick, så kan hon få tjata lite tillbaks på mig eftersom jag har tjatat så mycket om min för henne.. Haha.. Nä men hoppas det blir en fin dag för henne, för det är såna dagar som betyder så hemskt mycket. Saknar henne jättemycket nu, ibland blir det bara som en våg som sköljer över en..

Aaah.. Nu blev jag nostalgisk. Studenten alltså. Fram till studenten hade tankarna gått på vad som skulle hända efteråt och allt sånt där.. Betygen och så. Eller ja ärligt talat sket jag ganska rejält i betygen. Men på studenten, när jag vaknade upp och satte på mannen i den vita hatten med kent och satte på mig kostymen framför spegeln... Då var alla tankar på det som varit och det som komma skall bortblåsta. En pirrande känsla blandat med nervositet och förväntningar.. Att alla mina förväntningar infriades tusen gånger om är helt otroligt. Sen kom jag till skolan och träffade alla stiliga klasskamrater och fattade ingenting. Jag tar studenten! Jag går i tredje ring! Det gjorde liksom krilles brorsa när vi var 9 bast eller nåt och jag vet inte om vi sa det till varandra men jag tänkte i alla fall att jag kommer aldrig gå i tredje ring. Och när jag väl stog där med mössan på så tänkte jag nästan att jag borde vara äldre än så här.. jag är för ung! Sen tågresan in till alla föräldrar, och träffa syrrorna och mamma och pappa och till och med mathidla och barret. Man kände sig så grymt i centrum. Det var en underbar känsla. Jag var så jävla lycklig. Och ledsen på samma gång för att man inte skulle gå i samma klass som dom andra igen. Det är skitdrygt att skriva det också.


Nej!  Nu blir det lite teddan innan man sover..

Kom ge mej sommar
Kom ge mej liv
Kom ge mej kärlek och livs motiv
Kom ge mej kroppen
Kom ge mej allt som du har
Och jag ska stanna kvar




jag har lite att stå i..

jag ska göra mycket ikväll. Deklarera. Och kanske en del annat. Ibland vill jag vara ensam som jag är nu, men ibland förstörs hela grejen med att vara det.