Woho!

Nu tror jag att min blogg kan komma att få liv igen för dom har utökat utrymmet man får till 10mb! Låter lite, men allt jag skrivit hittils och alla bilder jag publicerat tar baraupp 4.6 mb eller nåt liknande.

Igår var tobias och johan här i knivsta. Tror vi satt på busstationen i knivsta i tre timmar eller nåt liknande innan vi flyttade på oss.

Efter ett tag bestämde vi oss för att spela in ett grattis knivsta. Det blev istället en tragisk dokumentär om hur livet är på fredagskvällar i knivsta centrum. Herregud alltså. Vi gick till och med till Ängby krog. Längesen jag kände mig så obekväm. Nej knivsta centrum, där är man när man ska handla, är på genomresa, eller... inget annat.

Det roliga med filmen är att man hela tiden hör mopeder och tåg i bakgrunden vilket verkligen är knivsta. Vi intervjuade massa fjortisar vi träffade och herregud. Inte fan satt jag vid mojjen och hängde när jag var 15 år:(

spöke

spöööökbilderrrrrrrr!

Snart är det fullt

med bilder i bloggen! 400 kb kvar.. av 5 ynkliga mbit.. t-t-t



imorrn sverige - island

I could be there when you land..

En rolig tanke.. Det kommer aldrig finnas någon som helt förstår sig på mig lika mycket som jag förstår mig på mig själv.. Alltså lever man i stort sätt helt för sig själv. A life of isolation. Kom ihåg att du måste öppna dörrar, befria visioner, ta nya vägar, och så nytt hopp in i det som dött.. för när det tar slut så tar det verkligen slut.

Kärlek är en handling, tillit är en förmåga, önskar att jag hade någon att bevisa det för, innan jag gör min sista piruett och dör!

fan.. det måste ju finnas nånting att tro på, nånting att leva för,  vad är det jag inte har fattat än? Imorgon är det Kroatien - Sverige.. och vi har massa skador. Varför ska vi drabbas av det jusst nu

jag vaknade upp med ett bröst i min hand

nu jävlar är jag sjuk tamejfan alltså!

det har hunnit bli oktober nu fryser gräset och går av

Det kanske inte är kärlek
Men det är bättre än ingen kärlek alls
Den som fruktar kärleken, fruktar livet
och den som fruktar livet har redan så gott som dött

The Grande Finale

Okaj dagens dag då!


Vaknade vid typ 06:15, skjutsade hem emma för hon skulle jobba. Jag är för snäll. Men det var skönt att sen komma hem igen till en uppvärmd säng och bara krypa ner och sova några timmar till.


Vaknade igen sen vid 12, gick upp, åt frukost, gled runt, sen duschade jag runt 16.00, med stereon i badrummet, fy fan va härligt att sjunga håkan när man duschar! Hurricane Gilbert. Sen drog jag in till stan med krille, träffade jessica på perrongen också. Sen så på statiponen så ringde vi tobbe, och då visade det sig att han också var där så då träffade v ihonom.
tobbe krille

och sen så kom malin och så gick vi ut till gränby, tobbe och malin gick och duschade hos malin men vi gick till sandra linda och sofia! Woho. Väl där så drack vi lite...
the foreparty

och sjöng lite håkan och spelade gitarr.
krille het?

vi sjöng även kent och en massa andra grejer. Rätt mysigt faktiskt! Sen så drog jag iväg ensam till stan för att träffa emma ingrid sofie och jocke på stora torget, därifrån drog vi till alfons där jag träffade madde för första gången på... ja herregud.. länge
jag och madde
 Där här hon! Och jag gör värsta John Lennon minen.. Fan va lik jag börjar bli honom. Får nog hans näsa snart.

Här kommer lite fler bilder från unde rkvällen:

sötemma
emma och sofies rygg! Åh söt emma

joke
Jocke och sofies rygg.. igen!

emma jag
Den här blev ganska fin!:) Okej jag ser ganska full ut men vi är väl ganska söta eller hur?
¨
het jens
Jag ser ut att ha skitstor näsa. Fast det kanske jag har.

emelie
Emelie träffade jag också!

alltid kort pöå
tar alltid kort på henne, tradition?

gänget
Här är ju allehopa

fuck of autumn
Hej Hösten


Nu  kom casper. på gos humör! Igår såg jag crash igen, den här gången med emma. Ett tips är att se den! Jävlar va bra den är.

Nej nu ska jag stänga av min edward scissorhands filmmusik, gå och borsta tänderna och sen sova!
Men det är så vackert så det är svårt...