last day

Som jag jobbar på skolan. Fan va skönt, men ändå inte men ändå fan va skönt! Woho.

Nu sitter jag vid saras dator och väntar på att hon ska komma hem och laga mat och mig för att jag är lite sjuk:) Det är inte att ställa för höga krav va, älskling?

Nej jag ska lägga mig i sängen igen för jag får bara mer ont  i huvudet av att sitta här!

Upp och jobba bara! Jag hittar inte min klocka men den piper ju så drygt varje timma ändå. Kanske klarar mig. Hej svej. Jag är svart idag.

sunday evening

Yepp. Har försökt städa mitt rum men det gick inte så himla bra. Kanske ska fortsätta nu men jag orkar egentligen inte.. Jag är för trött. Saknar Sara som fan också, blir ju så himla tomt efter att hon har åkt.

jävla skit.

doktorn

jag tror vi har ett fall av HEMMOROJDER!
-vaddå hemmo..
*avbryter* - men jag sa ju nyss det, är doktorn döv
- nej det är jag inte men vad blir det nu av
- vad händer med allt menar du?
- ja men sluta för fan att avbryta mig
- självklart ska jag sluta att göra det. Men först ska du bli sultan.

jaha
Vad fan menar hon med sultan..



Fortsättning följer aldrig

01:51

Tittar upp mot min john lennon kalender och john tittar på mig med en blick som säger: Kom igen jens, sök fler jobb nu... Eller nej blicken säger: jag är en kaxig jävel, och snygg som fan, men ändå! Jag skulle verkligen inte ha velat hamna i bråk med john in the early days. Då jävlar.

Imorgon är det fredag och då ska jag vara med Sara. Vad vi ska hitta på, det vet jag inte! Men nåt blir det! Först ska jag städa i tusen år. blä.

Måste söka fler jobb i alla fall. Det är lite sugigt. Har faktiskt påtal om sug, lite sug att börja plugga i höst. Vi får väl se. Imorgon ska jag ringa lite ställen och fråga om det finns plats för världens bästa jens där. Nu är det dags att sova. Godnatt!

we're so sorry uncle albert

Igår gjorde jag det. Haha det kommer jag få komma ihåg hela mitt liv:) Måste nästan skriva om det i min dagbok som jag inrättade i somras nån gång men skrivit i typ 4 gånger. Special momento!
Sara var med, det är jag väldigt glad över.

Jag är lite hemlighetsfull jag vet men jag vill inte skrika ut det förrens det är helt klart! Eller ja inte ens då haha.

Jaja dags att skriva ansökningar. Jippy

för

RUU ÄRREEEN JAA GILLAAARRR MÄÄÄÄÄÄÄST

hah

Bara sara som förstår tror jag!
Duett

hungrig


imorgon är en stor dag

Did I ever, take you in my arms, look you in the eye?

bra låt bra låt! Jag är inne i en paul tid nu. Hans musik gör mig glad. Den är för det mesta uppiggande! Ja vad säger man.. The Beatles plus dom som solo artister är en hela jävla värld. Egentligen allt jag behöver. Okej man behöver faktiskt en jävligt hård hip hop låt ibland.. eller en deppig kent låt.. Eller st anger med metallica när man är förbannad. Haha. Typ. Äsch. Nu fick jag bråttom, pappa ropar att det är mat, jag har skurit sallades. Tacos! Där missade du nåt Sara.. du skulle ha stannat, I tell you! Men jag saknar henne redan. Nu loggade hon in. Ikväll ska jagträffa stefano och skriva lite saker.. ansökningar! nu ropar pappa snart igen för en miljonte gången!

I had another look ,and I had a cup of tea and a butter pie
-Butter Pie!?
the butter wouldnt melt so I put it in the pie, allright!?

tintin

är så jävla bra! NU står casper på utsidan och skriker och tassar på fönstret för att han vill in. Ta det lugnt katt!Please. Söt är han i alla fall. Nu ska jag till jobbet! Trist!

Hope of deliverance

och I owe it all to you
plus
this one
 
är dagens tre låtar. Alla tre med Paul. Och Wings.

Nu ska jag städa upp lite på mitt rum innan Sara kommer, för det gör hon snart. Idag har jag övningskört, det gick ok, och jobbat aslänge.

A love for you

DET mina damer och herrar, är dagens låt! Med Paul McCartney himself. Riktigt skön om jag får säga det själv. Snälla. Tydligen från en bootleg som heter cold cuts!

Fan när det har gått såhär lång tid innan senaste inlägget.. okej inte så lång tid.. fan.. nu kom jag av mig. Men det jag skulle komma till är att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Ska man börja kollat bakåt eller framåt eller ska man skriva vad jag gör just nu? Det skulle bli jävligt kort eftersom jag i stort  sett redan avslöjat vad jag gör nu. För er som fortfarande inte vet så skriver jag svaret längst ner i inlägget. Jaha vart ska man börja då? Jag har blivit arbetslös. Från och med februari! Så nu ska jag börja söka jobb. Känns lite piss, speciellt hur dom har skött det hela på mitt nuvarande jobb. Jag är bara 19 år och kan, vet inte allting. Så är det. Men det löser sig, jag får leta på efter ett nytt jobb nu helt svårt. Sitter och käkar lite aik godis, jävligt gott! Känns bra också att godiset har hjärtat på rätt ställe.

Jag har varit med Sara nu några dagar, det har varit kanonmysigt. Alltså hon.. du.. Sån underbar människa, och jag am a really lucky guy! Verkligen. Älskar dig! Det är verkligen kanon att ha en sån som henne, speciellt nu när sånt här skit händer. Som stöd som flickvän och som en man kan prata med och få tröst av och allt. Och det du skrev som jag fick är det finaste jag fått. Jag blev helt mållös.

Massa vänner har åkt iväg. Simon och Jocke till Barca. Stefan i lumpen. Krille i jokkmokk i "lumpen". Måste säga att jag saknar dom! Simon, krille och stefan är ju dom som jag hittar på grejer med lite spontant.

Jag tänkte lägga upp lite bilder från när jag krille jossan och jessica var på sista natten med gänget innan krille skulle dra. Nej dom är inte snygga.

HEHE
Det där var stressbilden som jag råkade lägga upp Sara! Haha. Den får väl hänga med då.

satress
Jen och Jes. Här försökte jag se normal ut, antagligen sista bilden jag gjorde det.

drygt
Uppsalas hetaste upptagna killar!

drick
Staropramen - mm!

snygga
Där är ju dom igen! Uppsalas hetas...

haha
tjena..

Ja och sen drog jessica och jossan och dansade och eftersom alternativen var att hänga med dom och dansa onyktra eller sitta mobbade vid bordet så valde vi det senare alternativet. Jessica valde att lämna sin väska hos oss så vi kunde vakta den.. Det skulle hon aldrig gjort

sko1
"Vad skosen vet jag!?"

sko2
-din sko

sko3
"Tack för senast, du var bra!"

sko4
"Ring mig!"

sko5
"eller dö"

hejhoppå
Vi snodde jessicas ungdomskort, hon har inte märkt det än?

haha
hahaha


Tänkte göra ett kollage där ett tag med alla bilder som krille blundar eller kisar på vilket är cirka hundra procent men jag orkar inte.

haha
exempel haha!

naaeejjj
Naaeeej du klasse!


snackade lite med min syrra nyss  och jag måste bara säga att jag är otroligt stolt över att ha henne som min syster! Hon är bäst.

6 månader..




..med min älskling idag! Det känns mycket bra. Idag vaknade jag hos henne och hon överraskade mig med frukost på sängen! Skitgulligt! Frukosten bestog av två ägghalvor med kaviar på, 2 mackor med salami, ett glas mjölk och ett glas cola och en muffin som vi.. öh hon bakade igår! Mycket god frukost!
Men det var i lördags som vi firade stort. Då köpte vi mat och grejer för 300 kr och lagade det. Förrätt, huvudrätt och efterrätt! Satsigt, och mycket mycket gott blev det. Till det drack vi lite mousserande vin. Det blev en riktigt fin dag och kväll! mor och far fick smaka sen på efterrätten och huvudrätten och tyckte det var jättegott.... suck..Som om vi inte redan visste!? haha. ;D
Idag fortsätter firandet lite efter jag har jobbat då jag tänkte bjuda på lite fika och sånt! Får se vad det blir.
Tack och hej!

hihi
=)

jhn

varandra

Ni skulle se den andra bilden haha. Fy fan.

Åh

Jag älskar snö. Det snöar nu, jag har åkt hem i snöstorm typ. Eller ja när man åker bil så ser det ut att vara snöstorm fast när bilen stannar så faller snöflingorna ner som vackra.. ja jag vet inte. Nej det ska snöa på vintern. Så är det.

I alla fall så har jag kommit hem nu från min lilla utekväll. Jag jessica jossan och krille drog in till stan vid tio och gick till seven. Där köpte vi lite dricka och sånt men jag och krille kom aldrig igång riktigt. Jag kan inte vara på seven längre. Så jäääävla dålig musik. Det är helt sjukt. Fast alla dom som är där kan texten och kan sjunga till alla dom där värdelösa skitlåtarna. Det är verkligen bajs i mina öron. Höjdpunkten var My love typ direkt när vi kom in. Så jag och krille gick efter några öl och några snygga mingelbilder till fellini där vi träffade carro en kort sekund, sen gick vi till mcdonalds köpte hamburgare, och ringde simon som kom och hämtade oss. Så jävla underbart. Jag älskar dig Simon. Och inte bara för att du hämtade oss, min kärlek är djup och äkta! Så hem kom vi. Dåligt samveete för att barret inte kommer hem nu. Men jag vet inte om Simon ahde kunnat skjutsa, jo fan det hade nog funkat tror jag. Skit! Jag tänkte inte på det. Dumt av mig. Förlåt dear barro.

Fy helvete vad jag inte vill lägga mig och sova. För där finns ingen Sara. Jag älskar Sara. Jag vill ha Sara med mig varje natt. Jag vill ha dig babe i min säng. Nu på momangen.

Nu ska jag göra lite telefonsällskap till Carro på hennes väg hem.

å just det, jag har varit på lunch på msn sen jag stack.

Japp!

Nu får jag lägga det där bakom mig och gå vidare. Ingen idé att gå och beklaga sig! Städningen idag tog 4 timmar, den igår tog 4 timmar också. Slarvade lite idag så det tar väl i genomsnitt 4-4½ timma det där tror jag. 3½ om jag skulle va jävligt snabb. Det är lite speciellt att städa där faktiskt, lyssnar på ipoden hela tiden så det är aldrig tyst. Hade varit jävligt tråkigt om det varit det!

Idag försvann en möjlig sovmorgon eftersom Sara struntade i att glömma sitt nya schema. Fy fan.. Haha nej jag skoja bara baby, men nästa onsdag så får vi sova!

tog bort skyddgrejen till min ipod nu. Fan va jag vill bryta av den utan den på.

Jahapp snart ska jag in till stan och gå ut. Jävligt trött men det ska väl gå bra. Ganska fattig också men la in en starköl i kylen att förkröka på haha. Då var det löst. Lånade tillbaks lite pengar också.

Typisk jens har jobbat grej: jag blöder ur ett sår på handen som jag inte vet när jag fått. Jävla arbetareklass händer!

A working class hero is something to be!


Och just det, hur kunde jag glömma, jag ska se Regina Spektor igen! I mars! Med Sara! Och barret!?

happ

.....

tisdag

idag ska jag städa fort som fan. Sen kanske träffa Sara, vem vet? Hoppas det.

Imorgon ska jag krille jessica och jossan gå ut för en sista natten med gänget. Vet inte om jag har råd egentligen,  och hur fan kommer man hem en onsdagsnatt från stan. Blire taxi probably. Okej det blir inte så dyrt delat på fyra.

Min matta avger nåt jävla grus
Skitirriterande.

Nu ska jag duscha.

Så jävla trist väder ute. Deprimerande. Snö tack.

All I want is some fucking truth!

Im sick and tired of hearing things
From uptight, short-sighted, narrow-minded hypocritics
All I want is the truth
Just gimme some truth
Ive had enough of reading things
By neurotic, psychotic, pig-headed politicians
All I want is the truth
Just gimme some truth

No short-haired, yellow-bellied, son of tricky dicky
Is gonna mother hubbard soft soap me
With just a pocketful of hope
Money for dope
Money for rope


Im sick to death of seeing things
From tight-lipped, condescending, mamas little chauvinists
All I want is the truth
Just gimme some truth now

Ive had enough of watching scenes
Of schizophrenic, ego-centric, paranoiac, prima-donnas
All I want is the truth now
Just gimme some truth



Det där är dagens låt. Av John Lennon. Lyssnade på den idag när jag städade och det är en bra jag-är-så-jävla-irriterad låt! I'm sick to death.. Ja John Lennon alltså. Slår alla era "idoler". Jag har den bästa idolen av alla. Muhaha! Ja nej men ärligt så är jag trött på min situation med jobb och grejer. I want an answer! Har tråkigt nu. Får väl sätta mig och kolla på Simpsonsavsnitt som jag sett tusen gånger.. eller vänta.. jag tankade ju prison break inatt! woho! Jag saknar Sara! Massor.

finnarkäkbenpå

söttpar
titta vilket sött par vi är va!

puss
love!
hehehe
min snygging:D Skitsöt










ååh va jag önskar att hon vore här så att vi kunde.. Grrr
grrr
... .. Grrr! haha. Grymt sexig hand föresten.. så ska en tjejhand se ut!


men sånt där håller ju inte jag på med!
NU ska jag sova alltså
godnatt!!




äsch!

jag orkar inte skriva blogg just nu! Men igår var jag hos simon med en massa folk, sara var där, sen drog vi hem till mig och  somnade snabbt! vi var trötta. Idag åkte hon hem och jag sitter här och sparar ner beatles bilder

häng med barret

Idag vaknade jag upp med sara, så mysig att sova med, och sen så åkte hon hem eftersom hon skulle till sala. Jag städade då mitt rum. det blev väldigt fint, ska försöka hålla det såhär... kommer inte att lyckas. Efter att jag städat och ätit skitgod fiskgratäng med lite chilismak och chilisås till så åkte jag till stan, och tog ettan till barret. Fan va konstigt det kändes att inte gå av vid Sara!  När jag kom till vackra birgers väg eller vad den hette så ställde jag mig vid håkans gatukök eller nåt och väntade på carro. Då kom en unge springandes mot mig, stannade och blåste från lungorna mot mig. Jahapp. Sen kom carro bakifrån för jag hade inte hört henne komma. Då gjorde ungen samma sak igen, fast denna gång tog jag strypgrepp på den och tryckte ner ungen på marken och snodde hans plånbok. Låg 20 spänn och en kondom i den. Nej jag skoja. Sen så gick vi hem till carro, hon visade runt lite i hennes rum, plinkade lite på en keyboard, tog lite kort, och sen gick vi för att äta hamburgare i gottsunda centrum. (också konstigt att vara där utan sara eftersom jag bara varit där med henne) Meeeen det var stängt. Så vi gick till OK macken vid Sara, nu kändes det ännu konstigare, här går man ju bara om man ska till henne! Väl på macen bjöd jag carro på en jävligt god french hotdog! den var finfin. Och så köpte vi en påse chips, och drog hem till henne igen och kollade på mäklarna, käkade chilichips, och  pratade högt om vad mysigt det hade varit om man hade legat och mysit med sin respektive haha. Efter ett avsnitt så orkade inte carro titta mera så vi kilade in på hennes rum och kollade på bilderna vi tagit. Jag blev ju.. ja... Det när jag hoppas är kul iaf haha! A-must-see. Sen så kom roman och virre hem och jag hälsade lite på dom, skojade lite med roman lite och så. Sen bestämde vi oss för att gå till carros pojkvän andreas, så vi började gå. Från gottsunda till eriksberg. Det var långt kan jag säga! Men skönt att gå och prata om allt mellan himmel och jord med en så bra kompis som caroline. Nånstans vid eriksbergskolan så låg det ett torg med en bankomat där jag tog ut pengar. Sen kollade jag när bussarna gick och såg att det gick en om 4 minuter. Bestämde mig för att ta den istället för att följa carro till andreas, och tur var väl det, för hade jag åkt senare hade jag inte hunnit med sista tåget tror jag. När jag kom till stan fick jag det här suget att gå ut men det försvann ganska snabbt. Väl på stationen så fick jag vänta aslänge på tåget, så jag ringde sara, eller det kanske var lite tidigare, men hon svarade inte, ringde krille, men han svarade inte, ringde åsa men hon svarade inte. Men sen kom putte helt plötsligt så stog jag och snackade med honom ett tag. Han vågade knappt sova hemma eftersom han hade upplevt en jävligt äcklig sak förra natten. Hade jag inte heller vågat. Jaaaa men sen ringde åsa, och sen ringde krille och nu ringde sara. Så alla ringde! Imorgon är det party hos simon, eller ja middag först då. Det blir mysigt! Sen ut på krogen. Jag ska pyssla med en massa grejer först på dagen, hjälpa mamma med en massa saker. Städa bort julen bl.a. Tvätta bil. Så jag bör nog gå och lägga mig nu, fast först hade jag tänkt att läsa en tintin och käka lite goda mackor. Och dricka te tror jag. Lite sugen.

Hej då

nej

det här orkar jag inte med. Försöker verkligen att inte tänka på det, men det är en ständig klump i magen, en ständig orsak att bekymra sig. Fuck you tvåtusensju. Men kanske inte riktigt än! Nej jag är positiv.  Jag ska ha  jobbet.

ge mig det, snälla!


Fan jag vill bara veta om jag får det eller inte. Denna väntan. Och snart är det måndag. Tar dom förgivet att jag kommer att fortsätta att städa om jag inte får det andra jobbet eller? Det har jag aldrig sagt. Ta inget för givet m.s. Utpressning kanske...? hmm..

Nej nu ska jag äta och sen stick till barret!
Igår kom sara hit i sina nya fina byxor=) och skor!

more pics!

Ikväll har jag varit hos simon och lirat poker med jocke, krille, simons bror, johan och stefan. Det var trevligt att träffa pojkarna! Jag förlorade dock 40 spänn. gick all in på två 10 10 och åkte ur båda gångerna haha. Inga bra kort det där.  På tal om kort så togs det en massa roliga.. men dom får ni se en annan gång. Nu kommer fler kort från nyår! Såg filmen med barrets hälsning också haha.Kommer tyvärr inte ihåg att du ringde haha.

Klockan är 3 föresten.
sadfasdf
tråkigt

ful
ful

steffo
stilig stefan

steffosimpa
simon såg jäkligt präktig ut här

mingel mangel
bla bla bla

bajs
jag med min citronskit. långt hår men nu har baben klippt mig!

girls
ladies

söts
even more ladies..

fix i köket
ladies fixing in the kitchen!

och sen hittade jag ett kort från i somras: snyg hy jenis
kolla in min lena finnfria hy! Bwow



Just det! innan jag sover kan jag berätta att det var skithalt ute när jag kom hem, så jag halkade och rev upp hela jackan. Så nu har jag ingen jacka längre. Woho. Gonatt!

people say I'm crazy

"Fred Seaman, John's assistant, said he watched John enter a sort of trance when he began working on the song. John later explained to him that, by clearing his mind, he seemed to pick inspiration out of the air"

Låten är watching the wheels.. Bäst.


Lite bilder från nyår!

simpajag
jävligt snygga

steffo
Stefan demonstrerar hur ett drägg ska se ut. Fast det spricker på kläderna då!

jenskrille
och krille var den enda som inte hade slips...

gruppbild
gruppbild! Heta. Simon njuter på varje bild!

snygg
and here she is, my darling. Trots att hon försöker grimasera så kan hon inte dölja hur snygg hon är. Munsbit. Och otroligt vacker i sin klänning. Och sin nya hårfärg. Och en helt underbar tjej. I'm in loove!
I just can't get enough of that sweet stuff!






















sen en liten bonus bild:

bonusbild
nalle knutsson i bakgrunden! okej fan syntes inte här

2007

ja nu är det nytt år och allting! Nyår blev bra, blev lite väl full bara. Men tolvslaget var mysigt, riktigt mysigt! Får berätta mer om det sen. Nu står sara i duschen, sen är det min tur.  Sen på eftermiddagen blire bio! Mysigt mysigt. God fortsättning!