Time to

say goodnight..

Stefan drog hem nyss. Vi har hängt lite, käkat mat, godis och kollat på film. Filmen var No country for old men. Vi skämtade lite om att eftersom den vann oscars så kommer den vara på ett speciellt sätt, vilket den också var i viss mån. Men den var riktigt skön faktiskt. Väldigt egen.

Idag har jag dragit på mig en förkylning. Känns inte sådär jättekul, typiskt att man ska få det nu. Räcker med att man skiter i mössan en solig dag bara för att man tror det är vår. Not good. Igår var jag med sara och såg 30 days of night. Den var skön också, men jag tror inte sara tyckte det. Det var väl en halvskön vampyr-rulle liksom.

Nu sa jag godnatt till Sara, så nu ska jag sova. Fan va tråkigt blogginlägg det här blevf haha. Men jag är trött och har noll, sero, nada, inspiration. För att härma det där "sköna" bygga bilprogrammet med han jesse james på tv.

Hemma med Sara

Hej Hej hallå. Imorgon msåte jag få fart på denna hära bloggen. Men det är såhär va att jag tappat bort USB-kabeln till min Nokia.. Så vi får se! Hej svej

Hemma hos Sara på min lediga måndag

Helgen har varit skön! I fredags fixade jag med datorn och formaterade den och installerade om windows och allting.. Inte blev den bättre av det inte! Sen på lördagen så åkte syrrorna och jag in till stan för att fixa det sista innan pappas överraskningsfest! Festen på kvällen blev lyckad! Ska ladda upp lite bilder senare..

På söndagen var alla jättesega... jag var otroligt trött.. Somnade på sara efter att vi ätit frukost och sov där nån timme.. Skööönt.. Sen så åkte vi in till stan medan resten av familjen sov och gick på bio, Cloverfield! den var grym! Kunde nästan varit lite längre, man hade velat veta vad som hände sen.. Jaja den rekommenderar jag alla att se.

Finns några filmer nu som jag känner att jag måste och vill se
3-10 to yuma
There will be blood
30 days of night
No country for old men



Idag har Sara klippt mig och nu står hon och lagar mat åt mig.. Kan man ha en bättre flickvän? nej! Hon är så fin så. Hon ska göra sina köttfärspiroger som jag tycker så mycket om! Puss på dig!