kaos

Valborg idag. Precis kommit hem. Sitter ensam vid datorn, Sara är ute nånstans. Blev slagen idag med ett knytnävsslag på munnen av en tjej. For no fucking reason. Ändå skäms jag. Jag vet fan inte varför. Jag blev väldigt upprörd kanske 10 minuter efter det skett när jag kunde greppa vad som hänt. Eftersom jag var ganska dragen så drog jag dom flesta över en kam där och då. Dom flesta tjejer alltså. Tänkte att dom kan göra vad dom vill och komma iväg med det. Kanske därför jag skäms lite för att jag rationaliserade så pass..

Men.. När en tjej drar ett knytnävslag på munnen, därefter förnekar det och dessutom tar ens öl, ja då har man fanemej rätt att blir förbannad.

Jag är verkligen sugen på att dra upp till norrland och hälsa på hampus. Men det är så jävla svårt att komma till ett datum. Att det ska vara.. Godnatt

Jag har länge misstänkt det..

.. Men nu är det nog tyvärr sant. Jag är allergisk mot katter. Sen kanske ett år tillbaka har jag märkt hur det börjat klia på halsen efter att jag gosat med katten Casper. Nu när jag har varit hemma några dagar för att ta hand om jusst Casper så har symptomen blivit flera, svulla läppar efter att ha pussat på honom, och kliande händer. När jag skriver detta är klockan 05:52 och jag kan inte sova då mina luftvägar är nästan helt igentäppta, och det kliar i öronen.

Astma eller Allergi är frågan. Första gången idag jag märkt det där med igentäppta luftvägar. Försöker minnas om jag brukar ha svårt att andas vid ansträngning, men kan bara minnas att jag haft det lite vagt och det efter riktigt kraftig ansträngning.

Jaha. Det var väl bara en tidsfråga, det ligger ju i familjen. Astma och allergi.

Fan:(