kaos

Valborg idag. Precis kommit hem. Sitter ensam vid datorn, Sara är ute nånstans. Blev slagen idag med ett knytnävsslag på munnen av en tjej. For no fucking reason. Ändå skäms jag. Jag vet fan inte varför. Jag blev väldigt upprörd kanske 10 minuter efter det skett när jag kunde greppa vad som hänt. Eftersom jag var ganska dragen så drog jag dom flesta över en kam där och då. Dom flesta tjejer alltså. Tänkte att dom kan göra vad dom vill och komma iväg med det. Kanske därför jag skäms lite för att jag rationaliserade så pass..

Men.. När en tjej drar ett knytnävslag på munnen, därefter förnekar det och dessutom tar ens öl, ja då har man fanemej rätt att blir förbannad.

Jag är verkligen sugen på att dra upp till norrland och hälsa på hampus. Men det är så jävla svårt att komma till ett datum. Att det ska vara.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

Du skulle ha slagit ihjäl henne. Hade jag varit där så hade jag sparkat henne i röven!

INGEN BEHANDLAR MIN MAN PÅ DET SÄTTET!!!



Du är världens finaste och den där tjejen vart säkert lack på dig för att hon såg oss tillsammans och hon ville ha dig men kunde inte få dig mohaha!

2009-05-16 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback