flak ffs

Klassen bangar typ på flaket.. Kom igen! Nej nej nej. Vi måste åka flak, ja det är lite dyrt men det är kanske det roligaste på hela dagen!


Imorgon blir det röjskiva. Oj oj oj!akta er på bj

Vad ska man säga

http://www.expressen.se/index.jsp?a=596497

Att det finns så sjuka människor.. Det är svårt att tro. Skär av kuken för helvete. Sen vill jag säga till alla tjejer i åldern 0 - 18 - träffa ALDRIG äldre killar. Det är alltid något skumt.

och där sket sig allt

Tappat bort kvitto plus minneskort till mobilen som låg i samma kuvert eftersom minneskortet pajat. Så nu är jag körd! Ingen nytt minneskort och inget kvitto finns. Och den skönaste grejen är väl nästan att när mamma köpte mobilen åt mig i julklapp så fungerade inte bankkontakten den dagen så det finns inte registrerat på hennes kortköp heller. Fan ta nya mobiler det är skit rakt igenom. Och en till skön grej är att jag inte ens orkar bry mig, gått i skolan hela veckan, förkyld, jobbat hela veckan så jag är jävligt trött.

I början av praktiken gick jag till pissafone och sa att mitt minneskort var sönder, och nu, några veckor senare ( 10, 11?) ringer dom och säger att dom har fått in det. Då kan vi räkna in ungefär 5-6-besök till vodafone (eller telenor som dom nu heter)  med minneskortet och kvittot i en liten kasse. Och nu tada så är det borta! Japp det är mitt fel, mamma klagade på att jag tog så många olika kassar hela tiden t.ex, och jag hatar mig själv litegranna, men som sagt jag orkar inte bry mig så värst.


Allt är skit

Ingen vila, ingen rast

Så är det nu. Skola, sen jobba. Jag börjar bli trött, fast ändå van på något sätt. Igår var jag på skiva, det var ganska roligt, fast inte så mycket folk. Saknar Ellinor, har ingen tid att träffa henne, blir knäppt. I helgen ska jag ta det väldigt lugnt, ska kolla kostym på lördag med mamma tror jag.

Nålens öga är riktigt fin.




Nån står i porten
och andas rök
skuggan över gården
når in i vårt kök
Här kommer rädslan, gamle vän
När alla fjärilar i magen vaknar upp
Viskar välkommen hem

Jag räknar; tre, fyra, fem
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
Det är inte slagen som känns
(Ljug igen)
Det går en osynlig gräns
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
genom ögat på nålen

Nån står i dörren
och lyssnar stum
skuggan över tröskeln
når in i mitt rum
Här kommer rädslan, nu igen
När alla fjärilar i magen målas upp
till ett mönster på min säng

Jag räknar; tre, fyra, fem
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
Det är inte slagen som känns
(Ljug igen)
Det går en osynlig gräns
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
genom ögat på nålen

Jag räknar; tre, fyra, fem
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
Det är inte slagen som känns
(Ljug igen)
Det går en osynlig gräns
(Ljug för mig, ja ljug för mig)
genom ögat på nålen


Nålens öga

Så heter kents nya låt som går att köpa online på cdon.com och alla pengar går till rädda barnen!

Det är en fin låt

Första maj

Är kommen. Våren är här nästan:) Kommit hem efter en heldag i uppsala, pch sjag ska nog skriva allting imorgon, men inte nu,, lyssnar lite på a day in the life och har svårt att hålla tårarna tillbaks. Speciellt i mitt tillstånd.. John Lennon alltså..




The Beatles.. Finns nog inget som påverkat mig i livet lika mycket som dom.. Jag älskar det där bandet, det blir inte bättre, det blir aldrig bättre. Det går inte. A day in the life är världens bästa låt.  Godnatt