Don't wake me, I plan on sleeping in

Last week i had the strangest dream
Where everything was exactly how it seemed




Jag vaknade nu. Känns bra. jag hade kunnat gå upp mycket tidigare.. Men varje gång jag tänkte gå upp så kändes det bara meningslöst så nu är det nästan mörkt ute och jag har missat allt ljus. Det suger tror jag. Men jag hade ändå bara sett det från mitt fönster. Men det är nåt som gör att man behöver det där lilla ljuset varje dag tror jag. Eller tror det är väl fakta och forskning. Idag ska jag klä på mig, gå ut och gå en promenad och känna lukten av vintern som närmar sig. Ja den riktiga vintern...

Jag kan inte ens gå

utan din luft

CAST

All the times that I cried, keeping all the things I knew inside,
Its hard, but its harder to ignore it. If they were right,
Id agree, but its them you know not me.
Now theres a way and I know that I have to go away.
I know I have to go.