Woho!

Nu tror jag att min blogg kan komma att få liv igen för dom har utökat utrymmet man får till 10mb! Låter lite, men allt jag skrivit hittils och alla bilder jag publicerat tar baraupp 4.6 mb eller nåt liknande.

Igår var tobias och johan här i knivsta. Tror vi satt på busstationen i knivsta i tre timmar eller nåt liknande innan vi flyttade på oss.

Efter ett tag bestämde vi oss för att spela in ett grattis knivsta. Det blev istället en tragisk dokumentär om hur livet är på fredagskvällar i knivsta centrum. Herregud alltså. Vi gick till och med till Ängby krog. Längesen jag kände mig så obekväm. Nej knivsta centrum, där är man när man ska handla, är på genomresa, eller... inget annat.

Det roliga med filmen är att man hela tiden hör mopeder och tåg i bakgrunden vilket verkligen är knivsta. Vi intervjuade massa fjortisar vi träffade och herregud. Inte fan satt jag vid mojjen och hängde när jag var 15 år:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha
kommer alltid att förbli rädd för knivsta /Caroline, var himla längesen jag läste din blogg nu. lite underhållning sådär.

2005-11-08 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback