jag tänker aldrig på dig (bara ikväll)

jahaa då har man nästan gått en hel vecka i skolan då. Imorrn blir det min första onsdag sen har jag upplevt alla skoldagar.. dock inte som dom kommer att bli till slut. Slutat tidigare och sånt där..



jaaa va fan ska man skriva. jag har fått lön nu. Woho, fast det var ett tag sen. Hade lite spending spree i uppsala med krille såhär såg det ut:

levande klassiker
Den här bilden är redan en klassiker. Nåt ombytesrum



uppfann fulsöt
Och här myntade jag uttrycket ful-söt. Tror knappast att nån kommit på det ordet förut.


Sen hängde vi nån dag på stan med jossan och putte.. i fredags kanske det var. Såhär snygga var vi:

tattare
oh yeah

Senare på fredagen så var det lite parkfest i uppsala och därifrån har jag en bild, på mig och my och mathidla. My var het som vanligt och blev full. jag kan typ inte bli full längre.

the gang
Se hur söta vi är



I lördags var jag och krille på Where the action is i el stockholmo! Håkan, the ark, moneybrother och hellacopters! fat.

Men bäst var ändå håkan alltså. Vilken kille.

wtai - spegel
Här är på tåget på vägen in!


wtai håkan
Och där är mannen! Howcan! så snygg


Hur kan nån tro på evig kärlek? Hur kan nån tro på den nu? Hurricane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback