?

Vad ska jag göra på nyårsafton?Det blir spännande att se hoho.

Igår så fick jag håkans nya skiva, satte i den i datorn och så var den såklart kopieringsskyddad, och när jag la in den sen på mp3 spelaren så fungerade den såklart inte! Jag blir så trött. Håkan är för det första inte emot kopiering, och när skivbolagen gör sådär så försvårar dom bara för dom stackars människorna som bara vill ha skivan på datorn! Som om det där hindrar dom som verkligen vill lägga upp skivan att göra det.. knappast. Nej gör inte skivor ännu krångligare än vad det är, fel spår.

Skivan har växt sen jag lyssnade på den första gången.

13 - Lite kort, men den är skön ändå

Klubbland - en av dom bästa på skivan, lite håkanfierat 80-tals disco.

Så länge du är med mig - stora favoriten än så länge på skivan, riktigt vacker, gittarerna i början påminner om något så mycket. Ja December månads låt.



Jag vill ha allting - jag gillar den men jag kan inte beskriva den

Precis som Romeo - andra favoriten på skivan, men jag undrar om det är en sån låt man tröttnar på fort, men jag har inte gjort det än i alla fall!  "kan du älska mig som studenten älskar att drömma åhåå"
"Jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig med"

Augusti i Helvetet - Låter som en moneybrother låt, pga kören som svarar när håkan sjunger. Mycket fin.

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig - Lång titel, lever nästan upp till förväntningarna

Evert Taube - Låter bättre i början än vad den blir, men den kommer nog att växa

Fade away - jag föredrar versionen med freddie och nina persson, även fast den här är ganska skön den med. Roligt att det är håkan och freddie som sjunger, båda med ganska konstiga röster.

Går vidare - gårdakvarnar och skit låten som jag inte riktigt fastnat för än

Gatan fram - påminner också om nån låt som jag inte kommer på.

Fairytale of new york - svängig jullåt! woho


jag drog i alla fall in till stan igår och träffade johan stefan jocke och simon. Vi gick lite på stan och kollade, jag letade efter skor men hittade inga. blä snart skiter jag i det här och köper converse. Hittade ett par snygga, men nje inte min stil riktigt ändå. Sen käkade jag på burger king, och sen istället för att gå till ellinor som jag skulle ha gjort så åkte jag till simon och spelade poker istället. Det gick inge bra, förlorade 20 kr. Åt veg mat där också. Inte heller bra. Och sen när vi var klara så åkte jag med johan in till stan så skjutsade han mig till ella och så sov jag där. det tog ett tag innan vi somnade, ett bra tag, så vi sov ganska länge, så åt jag veg mat idag också. Det är inte bra det är jag övertygad om. Jag behöver kött.

sen så åkte jag hem. Mycket snö och amerikanare på tåget. Nu ska jag äta plättar snart. Sen kommer bilder kanske. Jo jag märker att jag skriver sämre och sämre hela tiden. Jag kan inte formulera meningar längre, allting är internets fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback