GOD JUL

Sitter och lyssnar på O Helga natt med Jussi Björling. En av de bästa jullåtarna. Vilken röst!

Och varför visar dom inte svensson svensson på teve ikväll? Det är ju skandal. Fy fan. Dom visar nå jävla eva och adam film istället. Blä, den har inget med julen att göra.

Annars mår jag bra idag, är ensam hemma just nu faktiskt, dom andra stack iväg. jag har dock som grej att inte lämna huset på julafton! Jag tror att det kan bli en ganska bra afton, jag har inte så höga förväntningar, men det kommer nog bli mysigt.  och har redan fått allt jag kunnat önska mig i ellinor <3 (och min mobil:D)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

men.. missade svensson svensson igår? jag trodde att det alltid sändes den 23:e?
Men kanske inte alltså..

God Jul iallafall

Postat av: ellinor

:D.. vad gullig du är.
All I wan't for christmas is Jens! Hoppas du är inslagen i ngt paket. Saknar dig babe! PussoKram!

2005-12-24 @ 17:47:22
URL: http://ella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback