Julafton - 1 år kvar

Det vart en fin julafton! Den blir vad man gör den till. Steg upp vid tio, åt frukost, väntade en massa, städade lite, så kom kalle anka, kollade på det, käkade mat (utan rödbetssallad, fortfarande besviken) och sen delade vi ut julklappar i nån timma, och sen så spelade vi TP, det var lite segt, sen så sitterjag här om man avrundar lite,

Jag fick:

Mobiltelefon
morgonrock (hej då skabbet)
beatles-bok
beatles-kortlek
film, the aviator
2 skivor, båda håkan
rakgrejer
kalender
plånbok
100 kr av farmor


Sådär ja! jag är helnöjd. Sen fick jag en flaska jägermeister av ellinor också den är jag mycket glad över:D vilka roliga stunder vi ska ha tillsammans.

Kommentarer
Postat av: ella

haha, ja jag lär ju vara med när du dricker den ;D tur det! det kan finnas risk för ett dåligt intryck annars :P
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback