Lucia

Filmerna på lucia bion var:

Mastermind - Wallander film, inte så bra

into the blue - Jessica Alba är... jävligt het.. Men filmen var fruktansvärt dålig

Storm - Var så jäkla trött när jag såg den här filmen. Först nu börjar jag inse vilken vändning det är för svensk film. Äntligen nåt annat än kommisarie bla bla bla. Måste nog se den igen


Sen var klockan 6 och jag ringde och väckte stackars ellinor som jag sen gick till och sov hos. kom till skolan sen, och vid 14 tiden höll jag mitt tal, och sen åkte jag hem, och sen till upp till annete och jan-åke för han fyllde år, åt annetes goda köttfärslimpa, och sen nu sitter jag här hemma igen. Lyssnar på julmusik för jag missade ju lucia tåget. Jävla skit

Julstämning julstämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback