Första inlägget på påskafton

Hej. Eftersom krille skaffade en sån här och jag blev djupt imponerad så är jag tvungen att skaffa en själv!

Igår var det ju påskafton och Sverige vann över Bulgarien med 3 - 0. Det är bra gjort och den där stoitkjov kan ju fundera på om han kanske ska hålla igen munnen nån gång.. Fast det kanske ger tur till sverige.

Eftersom jag också har en digitalkamera så kommer jag att försöka lägga upp lite heta bilder här också och få det till nån slags fotodagbok. Kul va?

Iaf idag så kollade jag stefan och krille på fotboll och satt och gjorde ingenting. Kollade på teve. Krille tog med några filmer som han glömde. Jag hade inte duschat sen i onsdags. Slackardag helt enkelt.Nålarna låter kul när man skakar

 

stefan

 

fy fan va cool

 

Kom på att påskafton var ju igår.. och jag var med dom igår. Så ändra allt till igår. Jag berättar mer om dagen som kommer nu när jag vaknat säkert. Såg föresten det första vårtecknet häromdagen.. När solen kom fram och man kunde sitta utomhus i t shirt! Underbart. Men som vanligt finns det inget att göra utomhus så man går in snabbt igen. En fjäril såg jag iaf från mitt fönster. Went out and.. Shot it!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Hej snygging! Din sida var skithäftig! Som homosexuell blir jag glad över att se att du valt ett bögtema på sidan, helt underbart! Hoppas på våta kvällar med dej..hehe;)

2005-03-27 @ 14:28:59
Postat av: Åsa

Hej bror,vilken fin liten sida du har!!
Puss från syrran

2005-03-27 @ 14:46:03
Postat av: Bissoo

Tjopptjopp, Skoj hörru =)

2005-03-27 @ 15:47:24
Postat av: sudden

gay

2005-03-28 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback