alltid komplicerat!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här igen. Får se om jag någonsin orkar skriva lika mycket som jag gjorde förut igen.

Skolan går i alla fall bra. En del ämnen suger dock. Dels är det svenska, vad fan är det vi lär oss nu? Massa skit bara. Kunde slutat med svenska för 2 år sen. Det är typ historia, fast tråkig svensk historia. Blä. Jag kan inte skriva längre, vi lär oss ju inget sånt längre. Det andra värdelösa ämnet är nåt elektronik ämne. Våran lärare Roger är sjukskriven så vi har nån gammal elev. Vi har inte haft en enda jävla genomgång och ska jag vara ärlig så förstår jag inte ett jävla skit av det där. Så jag kommer nog strunta i den där lektionen en hel del tills roger kommer tillbaka, och då får han ha en rejäl genomgång. Inte för att han kommer ha det men.. Jag vägrar att ha prov på det där. Inte ens i historia så läser man bara i boken och svarar på frågor, även fast det skulle fungera. Men el grejsen.. nej herregud. Imorgon skiter jag nog i den lektionen.

Haha vi gör verkligen ingenting då.

Lite bilder!


snygg röv
Kulturnatten. (fiasko!) Men jag har jävligt snygg röv i alla fall.


pressbyrån
Pressbyrån grabbing a paper


jag och pålen
Haha årets bild (från öb)


halsduk
Sådär ser jag ut när jag har tråkigt och inte vet vad jag ska ta mig till (el-lektionen!)


stolar
Skyldig awat 150 kr för skadegörelse i cafeterian


jahapp
Den där bilden ser målad ut.


KÅPPHYRAYYT!!


Ja herregud. Idag tog vi skolfoto.  Man kan ju undra hur det blev. Jag såg äcklad ut på småkortet men det fick jag inte ändra. Krille blev ganska het haha


Imorgon ska jag och krille till stockholm och gamla stan och träffa WR! Trevligt trevligt!


Hon kommer aldrig hit igen!



The Beatles är med i vår historia bok. Otippat, dom äger så hårt. Lyssna på Let it be... Naked
helt galet bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback