gårdakvarnar och skit

Crazy day!

idag har det vart lite bråk i klassen! Haha. Anders blev slagen till och med! Röj!

Sen spelade vi in film också, jag och krille spelade indianer i kalsonger strumpor och t shirt runt huvet, och såklart med en pinne i handen. Helt galen film kommer det bli. Kände mig grymt snygg faktiskt!

Skolan känns annars helt okej, jag skiter i den där jävla matten för jag mår så jäkla bra utan matte! Jag känner det verkligen. Yeah yeah bilder. jag kunde skrivit massa mer men orkar inte

fr3meb
vi mognar aldrig i min klass!


håkan sining oj
"jag sålde 14 gram marocko fineeeest i korridoren.."

ettor...
haha ettor.. t-t-t

jens lennon barn
lik john som barn??

westside
ja jens du är cool

dankan
dario testar mina hörlurar, på volym max.. fattar inte hans öron

jag jeppe
väntan på bussen med jeppson


jahappp


mjölken är nästan slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback