Varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat

Här kommer lite bilder från Tunisien! och en bild från Gamla stan.

jens på söder
kan det vara den här kanske?

skumt
Vi röjer på ett mysigt café på hotellet i sahara. Fattar inte att jag varit där.

posers
Här sitter vi i en grej som ni får se snart. Bilderna kom i fel ordning.

poserns
kolla mitt hår.. alltså jens vad fan tänkte du.

jahaaaja
nu börjar vi närma oss....

die people
tada!!! Let Him Live! Or die.. or something in between

rom i tunisien
vi hann förbi Rom! Eller så var det så att romarna även kom till tunisien. Jävligt häftigt!

lycka till
Titta vad öde det är.. Om ni ser så är det streck på kullarna, det är bönder som försöker odla träd där och få träden att slå rot.. eller ja palmerna.. Good Luck!

luke 2
Ja, jag har varit i Luke Skywalkers hem!!

luke 1
Det har vi alla fyra!!

jej
Här var det ruggigt varmt. Syns nästan.

sofie och emma
Terrolalisti!!



Sov nu lilla klumpeduns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback