Allein

Mor och far gick på  nån krog i stockholm så jag fick va ensam lördag söndag. Så då kom simon, stefan och johan hit!  Först så käkade vi mat som simon lagade, vegetariskt, rätt gott, sen så kollade vi på the office, så jävla fult haha. Och sen så lirade vi poker, simon hade otroligt sjukt mycket tur som vanligt och jag åkte ut. Men inte först! Sen så öhm  ja efter vi hade spelat färdigt så kollade vi på nyckeln till frihet. Riktigt fin fortfarande. Etta på IMDB sedan länge.

nu har jag städat upp lite. Fan va fint det blev.. Dags att sova.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe att lira elder scrolls såklart! haha

Ellinor ringde förut, jag vet inte om jag sa att jag skulle ringa henne, men det glömde jag iallafall, förlåt! Gah saknar henne mycket nu!


Kommentarer
Postat av: Jocke

faktiskt så är Nyckeln till frihet bara nummer 2 ;)

Postat av: jens

oj då. Listan har ändrats en massa nu! Förut så hade Konunges återkomst 9.0 i betyg och skulle legat före en film på listan men gjorde inte det. Fattar inte varför godfather 2 är med.. är den så himla bra?

2006-04-10 @ 06:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback