allt har löst sig

jag trodde at t jag skulle möta lite ekonomiska problem nu i Maj med alla studenskivor och sånt där. Men inte visste jag att krille hade besparingar på 317 tuseen!!!! Det är sant. Alltså, stefan, johan allihop, krille har stålarna det har löst sig. Och vill nån följa med till nya zeeland om några år så är det lugnt, krille har fixat det, han ska betala lägenheten i nya zeeland. Så anmäl er! Jag trodde liksom att mina 1000 kr på mitt sparkonto inte skulle räcka, men när vi lägger ihop våra sparpengar sen så kommer det ju att räcka!

Och förövrigt så sa krille kanske den mest dumma saken han någonsin sagt idag. jag förstår fortfarande inte.


Ja så kan det gå om man växer upp som sladdbarn med en pappa som skämmer bort en hela tiden. Och ja just det.. jag var skyldig krille 60 kr för mat.. jo du ska nog få dom..HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHA slå upp ironi i ordboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback