Jobb jobb jobb

Jag har fått ett nytt jobb idag! Som möblerare... kvällar och helger på mitt jobb!:P Så nu kommer jag jobba som möblerare, på maskin och kanske på teknikavdelningen om dom skulle vilja ha hjälp någon gång! Det blir att åka till stockholm en del dagar efter skolan och möblera lite.. cash is king!

I sommar vet jag vad jag ska göra iaf..

- Sommarjobba på maskinavdelningen på CCC
- Möblera på CCC
- Ev. jobba någon vecka på krusenberg herrgård
- Ev. sköta om en fastighet i knivsta hela sommaren

och så kanske, men det tror jag inte, så ringer teknikavdelningen och vill ha hjälp.



Elder Scrolls IV Oblivion är typ världen roligaste spel, men det har faktiskt blivit lite för svårt nu, jag har level 16 (17 högsta) och ja allting blir bara svårare.. Why wont they die? Idag mötte jag en dinosaurie som dödade skiten ur mig. Jaja!



Jag saknar ellinor! hur mycket kommer jag kunna träffa hennen nu när jag möblerar också?



Truth is, skolan börjar nästa vecka. Fan va skönt... Jag ska slaaaaaaaaappa förutom när jag ska skriva uppsats.

Kommentarer
Postat av: ella

Mm! Fusk säger jag bara!
Jag kommer ju knappt hinna träffa dig nånting,
varken nu eller i sommar :'( om du ska jobba hela tiden.
Saknar dig darling/Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback