- Holmlund...- Holmgren?

Att det ska vara så svårt!

Idag har jag jobbat. På min praktikplats så jag fick inga stålar för att åka in en lördag. Men jag får ju komp.ledigt som tur är! Det var inte så mycket att göra förutom att sitta och kolla lite aftonbladet och dra upp några micar.  Så är det! slutade vid halv ett istället för två, väldigt schönt.

Väldigt vårigt när man tittar ut men nog fan är det kallt alltså! Men ändå så varmt så att snön smälter litegranna. Jag drar mitt strå till stacken, jag brukar alltid gå på isen som ligger på gångvägarna (som knakar så skönt) så smälter den fortare! Om alla gjorde så så kanske våren skulle komma någon dag tidigare! Men fan va mycket snö det är fortfarande. Galet. Kommer aldrig smälta bort.. Fast så sa jag för något år sen också.

Någon gång den här månaden var det 1 år sen Du och jag döden släpptes.. Fan va konstigt. Tiden går snabbt! Fast ändå sakta.

Ellinorabstinens!

Får lira lite battle for middle earth 2 då;)


Kommentarer
Postat av: ella

sakna ihjäl?!

2006-03-27 @ 13:43:44
Postat av: eööa

haha! jo för dig om du inte vill bli smittad ;D
men på fredag ses vi! varesig jag är frisk eller inte! Kyss!

2006-03-29 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback