Allting trasigt ska bli helt

Japp då har jag kommit hem igen! Jag orkar inte lägga upp bilder från i lördags tror jag, lite eftersom dom tyvärr inte vart så bra.. Förutom dom på Simon haha men jag tror inte han blir så glad om jag lägger upp dom här! Innan jag åkte hem igår från johan gick vi ner på stan och jag träffade Sara och vi gick runt lite, och till slut så kom sara på att hon hade träffat åsa och uffe så vi gick till dom på ett café och satt där ett tag! Sen var jag tvungen att åka hem, det var jobbigt att lämna sara, lite sådär extra jobbigt som det är ibland, och när jag kom hem igår så var det kaos hemma och jag kände bara hur mycket jag hellre skulle vilja vara hos henne. Så jag var väl hemma i kanske 2-3 timmar och sen åkte jag till henne! Det var så fint att se henne igen, det är inte mycket som slår det. Kan inte komma på nåt! Det var värt det alla gånger att få stiga upp lite tidigt idag även fast jag hade sovmorgon. Underbart. Och imorse vaknade jag upp bredvid skönheten! <3 Det är oslagbart. Känna hennes varma hud mmmmm åh jag längtar tillbaks!

Den här veckan ska gå sakta! tror jag. Har inte bestämt mig än.


Alla mot alla med kent är faktiskt riktigt mysig.
Nu ska allting renas, jag förstår inte hur det ska gå till, vi har aldrig kunnat enats
sjunga we shall overcome, 67 är överspelat
nu är det jag och mitt mot dom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är:)
Jag är så glad att du bestämde dig för att komma till mig.
Älskar dig!

2006-10-23 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback