Confessions of a king.. bling pling.. eller (?)

Tittat igenom en jävla massa bilder... Från gymnasiet. Började med att det bara var roligt och nostagliskt på ett bra sätt. Men sen kom ångesten. Fan jag saknar det så jäkla mycket att träffa dom där i min klass varje dag. Det kommer aldrig bli sådär igen, och det gör mig riktigt ledsen. Bilderna har ingen ordning i sig alls.. tagna lite här och var så ja.. jag ska försöka sätta nån tidpunkt på dom!

pbösadf
Det här måste vara förra sommaren efter tunisien eller nåt. Alltså 2005. Wanna take a shower? Hade ångest för mitt korta hår där

sug



jenka
Haha jaha när fan var det här då.. Kanske också förra sommaren.. shit känns som tusen år sen. Tobbes tröja och mössa och han passar nog fan bättre i det.


barret
här kom barret! på en annan bild från samma tillfälle så var det reklam för batman begins i bakgrunden så jaa när kom den filmen? I alla fall så saknar jag henne ibland


18 bast
Här fyller jag 18 och är rädd för att det ska börja regna när jag ska ha party.. Jag blev helt galet full den kvällen! Det var kul


fan
Tror det var samma dag som man fick sommarlov i tvåan..Drack lite folköl i knivsta! Vid vattnet.


svemisfc
The man the myth the legend


söta
Det var fan här ångesten började komma. Så jävla fina killar haha!


KLIPP DIG!
Snygg frilla på mig där... nej


flottigt hår
jens "ständigt flottigt hår i tvåan?" holmlund


haha krille
haha så jävla snygg bild på krille


kort hår
Här hade jag klippt mig precis och verkligen hatade mig själv och hade spegelångest och nej fy fan


en del saker
Vissa dagar var det verkligen god mat i skolan också


en vanlig dag
Det här var typ en vanlig lektion liksom. Alltid oseriöst, alltid kul (nästan)


the class
soffan där vi satt och spanade in allt och alla. Halv Linn till vänster, synd att inte sara var där! Det kanske hon var men ja i bild!


jens dario
hah


jag pålen
en av många resor till ÖB


lektipon
såhär såg en lektion ut ungefär. Jag sover och dom andra pratar om annat.


jensmongo
AEADS


jag darre
jävligt hårda


jaje
jag och jeppe i väntan på den där jävla anslutningsbussen.. fan det saknar jag också på nåt sätt... Skit


hihiaes
det här kommer jag ihåg som att det var igår. Dario skulle testa ljudet i mina hörlurar. Som jag precis hade köpt


SNYGG
Jag är snygg ja, men vi har det där jävla ämnet.. gah vad hette det.. arbetsmiljökunskap? Jaja jag fick mvg i alla fall! hah! och han kommer tydligen ihåg mig läraren man ser i bakgrunden.. frågade nån, vem var det nu igen? jo emelie! om hon kunde hälsa till honom från mig och tydligen så kom han ihåg mig efter ett tag och han tyckte visst min arbetsmiljörapport var så bra att han använder den för att visa andra. Jag tyckte den sög


haha
Här är fan favoritbilden. Putte är fan råskön, Jossan ser ut som värsta amerikanarbruden som bor på landet mitt ute i ingenstans.. Hooowdie how!


Mm lite ångest får jag. Kul tid det där men nu har den runnit ur mina händer.

v
a
d

s
k
a

j
a
g

g
ö
r
a

m
e
d

m
i
t
t

l
i
v

e
g
e
n
t
l
i
g
e
n
? Jaja senare problem.. Eller så är det inte det. Jag vill fan ta tag i det nu och göra dom där sakerna jag drömmer om, ja att göra musikvideor. Måste fan börja nånstans. Panik


We're gonna make it,
Out of the fire,
Higher and higher


It ain't hard to hope,
When it shines like gold,
You'll remember me


ja vad fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback