det har hunnit bli oktober

nu fryser gräset och går av, och jag hatar allt som böjs som går av..



Helgen var rolig för det mesta, i fredags var det klassfest, i lördags knivsta fest plus lite uppsala på dagen.  Bilder får sammanfatta!

sara
När jag vaknade på lördagsmorgonen var det hos Sara, och vi segade oss lite, men sen kom vi ner till stan där vi skulle köpa allt men det slutade med att vi nästan inte köpte någonting. Det var mysigt ändå, vi avrundade med att äta på china garden. Det var gott! Sara är fruktansvärt söt på bilden, det var hon på dom 5 andra jag tog innan också men det tyckte inte hon haha. Vi skildes i alla fall åt sen efter att linn kommit och jag drog till ett lusthus med krille och tobbe. Senare kom fredde, anna och per.

jensg
där var jag snygg.
tobs
tobbs
kjrille
KrIzZe
okej
Okej sara jag erkänner jag åt chips. Hur fan kunde du känna det? Flera timmar efter också

Sen vart det iaf fest i knivsta hos jonas
hejsvej
erik och sara och limpan
jenslae
Jag vart så ful på varje bild sa sara så jag fick ha ett stort ölglas för fejan. Haha
linnsar
fem tjejer i vita trikåer

och idag träffade jag mina kära systrar, käkade pasta ute och hade det mysigt, gick på stan och fikade lite.
kära systrar







... och nu vet jag vad mina läppar är till för! S<3

Kommentarer
Postat av: sara

Fina bilder gullet! Jag ska faktist inte klaga den här gången.
Bra att du står för chipsätandet nu såhär efteråt i alla fall,du kan inte dölja någonting för mig vettu;)
Kyss

2006-10-01 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback