det här skulle kunna vara en skivrecension

fan..skulle lägga mig tidigt ikväll men nej så blev det inte. haha.

Fick ett sånt där ryck på musiken som spelas i radion nowadays som jag får ibland. Burn it! Sean paul är fan det värsta som finns tror jag. Och alla jävla idol fabrikerade äckeln som sjunger exakt likadant. Ja dom sjunger skitbra, men dom sjunger fan FÖR bra. Det blir ingen känsla i det alls. Skulle t.ex daniel lindström eller darin sjunga en beatles låt skulle jag ligga och kräkas på golvet i fjorton dagar för att sedan ta livet av mig. Kanske. Men alltså tacka vet jag sångare som john, paul, george,  jocke berg, brandon flowers, regina, håkan, som har lite känsla, lite personlighet i sina röster. Och i sina texter förstås. Darins (just idag blev han min hackyckling, I'm sorry alla darin fans) nya singel; Perfect. Hörde den i bilen idag och fan man får ju anstränga sig för att bry sig ens, det är så jäkla trist bara. Och han får så mycket uppmärksamhet i media! It's sick man. Förut fick i alla fall rätt band rätt uppmärksamhet. Beatles VAR bäst - fick mest uppmärksamhet. Men ja tiderna förändras.. Fan jag hjälper ju också till, han får ju uppmärksamhet här också. Fan haha,


dasdf
Btw Det här är omslaget till darins nya singel. Haha. Det ser ut som att han nyss sprungit 500 meter och sen ställt sig för att vila mot en vägg när en fotograf dök upp.


Det enda jag är avundsjuk på är att han har sämre musiksmak än mig, men ändå har mer pengar.



Yeah dream lover so I don't have to, dream-a ,dream, dream lover, so I don't have to, dream
staaaaay just a little bit longer! Won't you pleeeease pleeeease pleeease, tell me if you're going tooohooo
your mama won't mind! and your papa won't mind!

Nu till nåt annat. 4-0 till gnaget idag. one down, two to go.

Imorgon får jag träffa min älskade Sara igen!


Kommentarer
Postat av: sara

Darin är sexig,du är bara avundsjuk baby;) haha!

2006-10-27 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback