en vanlig (tråkig) dag på jobbet

ja men först lite vad jag gjorde idag innan jobbet. Öhm åkte in till uppsala, träffade sara som hade en fin mössa på sig, hämtade mitt minneskort yay woho äntligen, och sen käkade vi lite på mcdonalds, jag hatar skräpmat, och sen åkte vi tillsammans till knivsta fast saraåkte vidare till stockholm för att träffa linn och se darin. Och jag tror att hon har lämnat mig nu för honom. Fan

Jaja minneskort= kan ta massa bilder = här kommer en

sarasfd
Med rädsla för mitt liv vågar jag inte lägga upp den andra bilden som är mycke roligare:)
Fast den här är sötare


Japp okej nu tänkte jag visa lite vad jag gör på städjobbet. Och nej det är inte meningen att ens va roligt så det kommer det inte bli heller. För det är det inte. 1+1=2.
Here we go.. eller ja först måste jag säga att det är tre våningar, jag tar den tredje, det är högstadie, krille tar tvåan, mellanstadie och vi delar på helvetet sen, lågstadiet.

toalett
Jag brukar börja med toaletterna på trean.. Det brukar inte vara så farligt om inte sanitetspåsen är fylld för det är nog det äckligaste som finns. Jepp. torka på bara


handfat
Sen går jag vidare till handfaten, inga problem här heller förutom på tjejtoaletterna där det ligger milslånga hårstrån överallt i handfaten. Och då menar jag INTE sånt hår man har på huvudet.. Eller jo jag bara skoja HEHE.. mm


tom
sen så kollar man tork-rullaren om den är fu... fan tom idag igen. HELVETE!

torky
Då måste jag gå ner, hämta en ny rulle och sen byta. Fy faaaan, nej det är inte så farligt.


jensbra
klllllllart


rätt
Hamnar den inte rakt på så stör man sig på det hela tiden. Mycket viktigt att den hamnar rätt.


korridor
Well, hela korridoren, förbi dörrarna där framme och en bit till ska jag torka. Plus alla rum på sidorna. Hade en bild på helvetsrummet som är till höger på bilden men den försvann eller nåt


skit
Väl i helvetesrummet så har ungjävlarna lagt skräpet PÅ plastpåsen.. Smart


skot
Dom där skorna ligger där varje dag och jag stör mig lika mycket på dom varje gång. Jag måste alltså böja mig ner för att lägga upp dom på hyllan.


sopa
VRRROOOOOMMM!


nästan
Så här stor blev dagens skörd. Ganska lite faktiskt



klart
sopa upp bla bla våttorka och tada! klart.


krillejens
Krille njöt


solen eller?
Dags för lågstadievåningen.. Där hade dom gjort... solen... och.. lilla solen?


dammsug
Världens sämsta dammsugarmunstycke. Man får ta i som fan


krillepåse
HEIIIIDÅÅÅ!


Ja som ni ser så är det jävligt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

HAHAHAHAHAHHA fy fan vad jag garvade när jag läste det där....hihi du e rolig du brorsan!

2006-10-18 @ 20:40:59
Postat av: Sara

För det det första...DU ÄR DÖD.
För det andra...snygg pose bild.
För det tredje...fan va tråkigt jobb du har.

2006-10-18 @ 21:51:06
Postat av: jens

åsa - haha man måste se det roliga i det tråkiga

sara - hjälp!tack!japp!

2006-10-18 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback