I oktobernattens grav i stockholms svarta skog

Japp jag tänkte skriva vad som hänt hittils på det här lovet som faktiskt är ett lov för mig också, förutom på måndag mellan 8.15-12.00 men annars så är det inge städning alls. Skönt!
Jo i fredags så kom Sara efter att jag hade jobbat, vi köpte lite choklad och cola och drog hem till mig och tog det lugnt hela kvällen. Sen på lördagen så var det en fin höstdag så då kom Sara med ett förslag på att vi skulle åka in till stan och gå runt där en sväng. Och det gjorde vi också! Det var mysigt. Jag hittade ett par jeans och Sara tittade på massa tröjor men det blev ingen av dom. Kanske var det lika bra eftersom hon ska åka till stockholm och hänga där lite med linn! Vi käkade lite på Max också, min sista skräpmat på ett tag, fan va trött jag är på det, nu ska jag faktiskt hålla det där med att inte äta sånt. Och jag ska motionera också! Men mer om det sen. Ja så blev det så att jag följde med Sara hem till henne, där vi gjorde värsta ansiktsbehandlingen på mig. En sån där ansiktsmask hade jag på mig,  var helt lila i hela ansiktet, och saras mamma märkte inte ens något, haha hon trodde bara jag var lite varm och svettig! Hah! Hon hjälpte mig också att skriva in mig på uppsalahem i bostadskö. Fan va jag vill ha en egen lägenhet, med sara! Det vore typ drömmen. Japp sen så blev det till slut söndag, och en omställning till vintertid gjorde så att jag inte visste om det var tidigt eller inte men ja vi vaknade ganska tidigt faktiskt! Sara skulle till sala så vi åkte in till stan efter ett tag. Runt 12 tiden tror jag. Hon hoppade på ett annat tåg än mig, och medan jag stod och väntade på mitt insåg jag att det var helt sjukt kallt. När jag sen kommit till knivsta så var det inte lika kallt längre. Knivsta - ditt medelhav i norden! Woho. Jaha sen kom jag hem och bestämde mig för att jag levt jävligt dåligt på sistone och att min kropp inte vart tipp topp. På många sätt och vis. Så jag bestämde mig för att dra ut och springa. Det var skönt, lite kallt men mest skönt. Ska försöka fortsätta göra det regelbundet! Sen tränade jag lite annatn när jag kom hem också. Samtidigt så var det Helsingborg - Elfsborg som jag inte orkade följa på aftonbladet, men den slutade iaf 1-1! Det var bra det. Så spelar AIK mot GAIS borta imorgon. Nervöst? Ja, det är förnamnet! Har en klump i magen hela tiden, det är ganska jobbigt faktiskt. Det är en stor mygga i mitt rum. Ska inte dom vara döda nu? jag vet inte om jag lyckades smälla den nu men det lär visa sig.

hur fan ställer man om en armbandsklocka om den inte har nån grej man kan vrida på? Skitdumt. En ny grej med bloggen är att man kan lägga upp SKITSTORA bilder. Så här kommer en haha.



sarasdfsdfa

Titta så stor den är! Oj hon blev halv också. Ser ganska coolt ut dock! Tja man kan väl säga att helgen är slut nu för min del eftersom jag måste upp skitidigt imorgon, så tack Sara för en lugn men skön helg. Puss på dig sötnos<3

Imorgon efter jobbet blir det att hänga med steffo på stan och sen hänga lite mer antagligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mig en stor jävla bild! Du skulle ja lagt ut den på dig i stället med den snygga mössan;)
Älskar dig,alltid.

2006-10-29 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback