innan jag går och vilar..

tänkte jag skriva lite blogg.

Igår så sov jag tills halv elva, gick upp och städade mitt rum så det ser bra ut för en gångs skull..! Härligt.
Sen så åkte jag och jobbade vid tre, och direkt efter jobbet cyklade jag till becka och där var också annika. Vi gick ut och pratade lite och sen gick annika hem till sig, och jag och becka gick till ica, jag köpte en macka och sen gick vi hem till becka igen. Kollade på gamla bilder från sjuan haha det var ganska roligt faktiskt, och bilder från när hon var i usa! Men jävlar vad inte snygg jag var i sjuan. Jävla plutt. Sen så fick jag mitt födelsedagskort av becka som jag inte fått än haha, men det var i alla fall skitfint, hon hade gjort det själv och allting. Jag blev imponerad, ambitiöst! Sen så cyklade jag hem i den kalla natten och sara gjorde mig sällskap i telefonen. Sen när jag skulle lägga mig på kvällen så kände jag mig dålig och tada idag när jag vaknade så var jag det.

nu ska jag vila då!


Och kunde du älska mig, om jag föll i... tusen bitar? åhå..





sjuk
sådär sliten ser jag ut idag

Kommentarer
Postat av: sara

du är så söt i den där t-shirten älskling!

2006-10-11 @ 11:57:07
Postat av: jens

tack baby!:)

2006-10-12 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback