inte någon bra start!

på dagen, eftersom klockan jag ställde inte ringde alls. I alla fall har jag inget minne av det så det blev stressigt nu för mig och sara. Eller ja mest sara. Och ingen tid att vakna upp heller. Och mina lakan är helt blåa, fan, mamma kommer bli arg.

Igår så kom sara ganska sent till mig och så pluggade vi samhäll! Det tog ganska lång tid, men det var ganska roligt att hjälpa henne ändå:)  Nej nu måste jag äta något




sara är inte på bra morgonhumör känner jag på mig haha, men det är väl min mobil, eller mitt fel;D



puss älskling

Kommentarer
Postat av: sara

haha! Nej fy för att behöva gå upp när man inte är redo för det!Jag orkade inte ens försöka att inte vara sur:)
Jag saknar dig baby!
Älskar dig!

2006-10-05 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback