kanske inte världens bästa dag

jobbat skiten ur mig på städjobbet nu. Blir tidigt inatt (yeah, right!) för jag ska upp tidigt imorgn IGEN. Halleluja. Sen på onsdag också, fast då är jag ju hos sara så då spelar det ingen större roll. Fast vi kommer väl ligga där och beklaga oss ändå! Jag är hungrig nu. Och trött. nej fan jag skiter i datorn! Först ska jag lägga upp lite posebilder jag tog idag på mig själv i ren tristess.

kamera
först har vi hur det ser ut där inne. Typ.

jensiea
yeah!

jensgrsa
måste bita på något

jenssidan
sådär pigg var jag inte


vaddå för snäll grej? Nyfiken...

M-A-T

Kommentarer
Postat av: znel

Sköniga posebilder där :D haha ja lätt, en fika får det bli fö fan!

och du är inte ens skyldig mig en kaka jens, du hittade ju min plånbok ;) haha yeaah.

Postat av: sara

Du är ba för snygg!

2006-10-03 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback