Ni vet vad som gäller, eller?

Jobbar som jag vill, aldrig sova somna till,
rullar på, aldrig chill, jag vill se hundra mill.
Ambitionen jag besitter, leva glammigt inget glitter,
Bara allvar inget fnitter, jag andas ut när det sitter

Uhu!

Fan va fet den låten är alltså. Petter och resten av natural bond - eller?


Idag så har det varit en händelsefattig dag måste jag säga. Inte gjort något mycket alls. Förutom jobbat och pratat med sara i telefon! Imorgon blir det dock stan och hämta minneskort och träffa sara! Längtar!

Fan va nice föresten att få nytt minneskort. Det betyder att jag får en mp3 spelare med plats för en massa låtar, plus att jag kan ta en massa kort. Istället för som det är nu = max 10 låtar fast då inga bilder.
Det betyder att jag kommer ta en massa fler bilder och det blir roligt för då blir det fler bilder i bloggen. Jag ska ta en miljon bilder på dig sara, bara så du vet det mu-haha!;D



Den nya regeringen?.. Behöver jag ens säga något?





Kommentarer
Postat av: sara

haha! Älskling fan va ond du är;)

2006-10-18 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback