Nobody loves you when you're down and out

I fredags var det då party på seven och så och det finns några bilder därifrån men jag orkar inte lägga upp dom helt enkelt. Men det var kul!


Men i lördags var det väldigt mysigt och trevligt när jag och sara åkte till stockholm vid två tiden för att kolla kläder, okej jag hittade verkligen ingenting som satt bra på mig och jag har ångest fortfarande över den där skitsnygga jackan jag hittade. Jävla skit. Men det var mysigt hur som helst. Sen så kom mamma, åsa och pappa in, åkte taxi till tullhus(?) 2 vid slottet ungefär där och så kom frieda och mats också! sen käkade vi god mat på restaurang brännvin och hade det trevligt. Väldigt gott var det! Synd att uffe inte var med bara! Ja det vart en lyckad kväll till slut! här är lite bilder.



jensa
snej

lovewil
mamma och sara söt som få

redeyes
fridafin och mats

farochson
haha!

åsajens
ja vi är ganska lika!

sarajens
sara är fin där



Japp det var det och sen idag så blev det en mysig, varm;) söndag med sara! vaknade, gick ner och åt pizza, gick hem och latade oss! Det blev tillslut en lyckad söndag, och sen åkte hon hem och nu är det tomt och jag saknar henne.

when i get up
sara käkade


hahaha
haha, kolla sara, så jävla gullig




Japp det var det, imorgon behöver jag inte gå upp tidigt, vad skönt!




Kommentarer
Postat av: Åsa

ja vilken superkväll alltså! förutom att inte Uffeplutt var med...stackars vår cadillac...

2006-10-08 @ 22:29:22
Postat av: Sara

Du måste hitta en jacka! Jag fick en känsla av att du kommer hitta en snart. Jag har i alla fall inte gett upp hoppet älskling:)
Tack själv för i helgen,den var helmysig.

2006-10-09 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback