People say I'm lazy, Dreaming my life away!

Som jag sa i fredags till intervjuare Linn, det är min favoritlåt med John. Watching the wheels alltså. Om man inte pallar att göra nånting som alla tjatar på en att man ska göra, så är det bara att sätta på watching the wheels och luta sig tillbaks 3 ½ minut... Och sen göra saken!

Den här helgen sa jag att jag skulle ta det lugnt... Och det har jag gjort också! För en gångs skull. I fredags så.. öh vad gjorde jag i fredags.. ingenting är jag säker på, men jag kommer inte ens ihåg vad jag inte gjorde eller vad man ska säga haha. Någonstans där så somnade jag i alla fall och vaknade upp och det var lördag! Bwow.  Vid 2 nånting så åkte jag till stationen, klev på upptåget och mötte sara och så åkte vi till solna! Blev lurad av konduktören på 10 kr, sa ju att jag var 19 och det är fan 10 kr upp tills man fyller 20. Bi-atch! Men det var inte allt, när vi kom till råsunda så skulle jag hämta ut biljetten som var beställd och allting.. Men "neej det gör inte vi och svf har inte öppet idag"  tack så jävla mycket. Så vi köpte biljett i entrén istället, men jag ska komma ihåg att ringa fittne..oj jag menar ticnet! Ska kräva pengar tillbaks from them fuckaz! Bi-atch!

Jaja matchen vann aik med 2-1 LALALLAL VA VAD HÄNDE? nej just det. Ingenting. Tralal hej hopp.

Sen åkte jag hem med sara och vi somnade nångång ganska snabbt tror jag! Det är så mysigt att sova med den kvinnan. Mjau! Haha.
Sen på söndagen så hade vi vår 3månaders dag! Vi låg och degade i tusen år och sen gick vi ut och gick till bänken som står nere vid åkern. Det var fint, och kallt och vi hade ganska roligt där faktiskt! och mysigt och trevligt:) Tog lite bilder som faktiskt blev ganska fina. Sen när vi kom in så skrev sara novell, och jag hjälpte henne. undrar hur den blev egentligen? haha var så trött där på slutet. Vi skrattade lite åt en rolig grej, det var kul haha. Sen sov vi och idag så har det varit en kall höstdag!

saris
Den där är faktiskt riktigt fin... På skylten där under bänken så står det "Carpe Diem" - fånga dagen. Fint


paret
och här är vi!  Jag saknar redan Dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va roligt du skriver.
saknar dig också som FAN!

2006-10-16 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback