Rocky

Fick ett nytt nummer idag! Alltid trevligt. Jäkligt bra tidning, med bra intervjuer och roliga artiklar och sånt där. Stod om kellermans resa till tokyo på typ 100 sidor, men det var jävligt roligt måste jag säga! Blir så sugen på att åka utomlands. Rogert är ju också råskönt, vilken man haha.

Sitter och lyssnar på the killers nya platta. Den låter bra men jag måste höra skivor fler gånger innan jag kan säga något om dom. Skönast hittils är iaf when you were young. Lyssnat på halv plattan hittils, tar nog resten när jag kommer hem från jobbet. Snälla säg att den är minst lika grym som den förra, jag behöver fan ny musik. Jag vette fan vad dom sjunger i sina låtar, melodierna är helt klart deras starka sida. Här är en liten snutt jag lyckats fånga upp

They say the devil's water, it ain't so sweet
You don't have to drink right now
But you can dip your feet
Every once in a little while

Jobbardags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback