Today is all I need to know

john lennon

Love is the answer





Ja, sitter här och har lite tråkigt sådär
Idag så har jag filmat, det var faktiskt
mycket roligare än vad det brukar vara
eftersom det var greenscreen filmning
Det var lite mer att göra och mer att
tänka på och så höll man sig vaken
eftersom man var tvungen. Kom på mig
själv under föreläsningen att inte höra
ett dugg av vad hon pratade om eftersom
man var koncentrerad på att skriva upp
tiderna då hon bytte sida på pp presentationen!
fy fan va drygt det var att läsa det här haha
Ledsen för det men ja tänkte pröva nåt nytt
lite arabic st yle! Yeah. Sen har jag städat
också. Det regnade som fan när jag
cyklade hem jag blev tokblöt. Hata regn när
man ska behöva cykla i det. Hata höst regn
på sommaren kan det vara ok. Men hösten nej
Äh jag har tråkigt skulle vilja vara med sara
tyvärr är hon sjuk stackarn. Saknar henne
önskar hon blev bra väldigt snart för hennes skull!
och lite för min såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback