fredag kväll

trött!! Som bara den. Men ändå lite pigg. Kommit hem till sara nyss, nu står hon och lagar mat och nynnar medan jag sitter här.. haha! Som det ska vara:) Nej men jag har faktiskt betalat en räkning... Hon nynnar skitgulligt iaf haha. Jag får flytta ihop känslor!

John Lennon är bäst och.. Det gick rätt bra att sälja idag!


Jag har sån jävla lust att se filmen 300.. det blir på fredag alltså! Fan va ball den verkar vara.. Men ikväll ska jag och sara titta på the queen. Ja det ska vi. Snart börjar allsvenskan! Woho! jag är peppad att gå på matcher och sånt.
Imorgon ska jag jobba och sen vara med Sara, och då ska vi hitta på nåt roligt! Jag gillar inte att jobba på helger men vad gör man...

Kommentarer
Postat av: sara

Filmen va inte så bra,men jag älskar dig så otroligt mycket i alla fall..hehe:)

2007-03-31 @ 12:47:37
Postat av: Anonym

såg 300 för några dagar sen..cpsnyggt foto men filmen isej va ganska dålig haha..ingen handling alls, bara snygga scener

2007-03-31 @ 13:40:11
Postat av: jens

säger vem? Simon? Krille?

2007-04-01 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback