Hej hallå

Jag tycker fan det är lite onödigt att skriva blogg nu när jag kommit hem från norrland fast inte fixat korten än. Då kan jag lika gärna berätta om det när jag fått bilderna, för då blir det lite roligare! Det var en trevlig resa faktiskt, och kanske behövlig! Fast sanningen är att jag längtar bort ännu mer nu.. Utomlands. Halleluja. Blir att spara en massa pengar nu när jag fått jobb. Fast jag ska ju betala nån jävla hyra hemma hos mamma och pappa.. Suck. Jaja Det är säkert skitbra att lära sig att betala pengar istället för att spara dom och bli rik. Sen ska jag köpa en dyr snygg jävla vårjacka. Nu ska jag fan göra det. Börjar bli vår nu, kan den inte vänta tills typ den 25 då jag får lön, hoppas jag. Ska köpa lite jeans då också. Och t shirtar som jag har en sjuk brist på. Laddar ner last king of scottland nu, snart kommer sara, då ska vi köpa godis och kika på den. Ska åka ner nu snart och köpa godiset och möta henne vid tåget, blir tredje gången jag åker ner på byn idag. Känns lite dåligt faktiskt, nu skulle man haft bil. Alla kusiner hade såklart körkort där uppe! Det är ju norrland så man måste. Hade jag bott där hade jag skaffat det när jag var femton. Inga lagar i norrland!

(styckeindelning!)

Hoppas det gick bra för åsis idag! Du får ringa sen och berätta hur det gick och sen skicka bilderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska gå bra för åsis??

2007-03-13 @ 17:39:56
Postat av: Anonym

//sara

2007-03-13 @ 17:40:04
Postat av: Åsa

HEj sötbror och sötsara! min examinering eller examination eller vad fan det heter gick bra!! jag klarade den med bara några smärre misstag.. :D

pussar och kramar till er!

2007-03-14 @ 00:34:02
Postat av: sara

Grattis :D

2007-03-14 @ 15:36:13
Postat av: jens

Härligt:D

2007-03-14 @ 20:13:54
Postat av: jens

Härligt:D

2007-03-14 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback