Norrland + update!

Tänkte berätta lite om norrland nu! Fast mest i bilder då då jag snart ska till jobbet. Men det var en jäkla trevlig helg faktiskt!
image489
Det här är mina två systrar på planet påväg upp. Det var ett risigt jävla propellerplan som var kanske 170 cm högt i tak så jag fick gå och ducka.

image490
Pappa och min tredje syster Ullis! Här har vi kommit fram till lokalen där festen för farmor som fyllde 85 hölls.

image491
Här ser man massa kusiner och systrar och en hel del annat.

image493
Jag och fridis!

image494
Farbror Einar serverade förrätten!

image495
Kusin Sophia med lilla Agnes som är min.. syssling kanske? Kusins barn

image496
Jag och Åsis!

image497
Fridafin

image498
ulla och soffan

image499
Åsa och jag igen! Björn i bakgrunden, som är Klaras man, som är min pappas syster.

image500
Efter vi hade käkat kyckling och så så satt alla och pratade en massa innan efterrätten. Min kusin Richard gick och satte sig bredvid pappa och frågade varför han skulle vara med i facket, varpå fackmaskinen gustaf satte igång. Här räknar han upp några fördelar med någonting!

image501
När man avbryter pappa i nåt så viktigt för att man ska ta kort så gör han alltid samma min och så säger han nåt i stil med ".. jaha du.."  hehe:ar och sen fortsätter han.

image502
fler kusiner och sånt

image503
FB-Einar! Han låtsades nysa mot mig typ tre gånger men jag fick aldrig med det på kort utan missade det hela tiden haha.

image504
Farmor!

image505
ullis och jag

image506
jag och farmor! jag böjer mina ben ganska rejält!

image507
lilla agnes

image508
alla kusiner! jag är den 10 äldsta. Ganska ung faktiskt!

image509
farmor + hennes barn!


Det var en trevlig kväll iaf, käkade lite kvällsmat sen innan vi åkte hem. Jag åsa ullis sophia petter och viktor åkte hem till richard och hade lite efterfest. Det var nice det med!

image510
rädda?

Jaja massa miljarder bilder så jag tar fan en paus igen haha. Blir senare! Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: sara

Fina bilder! Du var asnygg på bilden med dig och Åsa,Åsa är by the way en heting hon också.

2007-03-19 @ 10:42:06
Postat av: Åsa

HIHI, Sara du är också en heting!! Cool som få!
puss

2007-03-20 @ 17:17:56
Postat av: jens

tack älsklis!:)

2007-03-21 @ 01:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback