söt-öt + bra-br + rolig-olig + assnygg-ssnygg =

När jag cyklade hem från stefan nyss så pratade jag med sara hela vägen hem och sen lite när jag kom hem och innan jag gick innanför dörren! Jag älskar att prata med henne. Fast det är roligare att träffa henne!.. såklart. Hon var på någon fest nu i Sala och blev nog lite full av att dömma från smsen jag fick nyss haha. Saknar henne som sjutton. Vi kom fram till att vi har ett väldigt bra förhållande.. ja det stämmer. Det är underbart, skönt och fantastiskt! Älskar henne otroligt mycket, det är sanningen. Fast jag saknar henne sjukt mycket nu.. tänker bara på igår morse när jag steg upp och satte mig och kollade på henne i några sekunder. Skitsöt. Jag älskar när hon är trött och sover. Det gör det svårare samtidigt som det gör det enklare att gå upp. Man får pussa lite först bara sen går det lite bättre att komma upp. Världens finaste tjej har jag.


På tal om det så vill jag sova nu, helst med henne men det blir ensam inatt.. Trist. Men om jag bara kunde få bilderna från norrland av åsa nån gång.. segt!

nu kunde sara vart här va..

Kommentarer
Postat av: jens a.k.a barret

du och din jävla flickvän. träffa mig nångång i stället!

2007-03-18 @ 19:26:33
Postat av: sara

Haha du är allt bra söt du:) Och ja,jag var full som skjutton där ett tag:)

2007-03-19 @ 10:45:12
Postat av: jens

vaddå jävla.. !

2007-03-22 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback