Yeaaah

Nya bloggen är skön. Funkar inte att lägga in bilder. Det var en bra ny funktion. Eller så är det min dator som är på gång ikväll! Tror på en skön blandning. Ja men ska jag berätta lite om helgen då!

I fredags jobbade jag sista dagen på sergel i stockholm, fy fan va skönt att slippa pendla till stockholm, jag är fan allvarligt trött på det, har gjort det tillräckligt i mitt liv, och sen på kvällen så kom Sara till knivsta för att få veta att jag skulle jobba på lördag. Surprise surprise! Hon blev inte så glad. Men vi köpte lite godis iaf som vi inte åt för vi somnade ganska kvickt. Sen på lördagen så gick jag upp och drog och jobbade. Kände mig jäkligt risig och jag jobbade bara tills klockan två halv tre nåt sånt. Medan så hade sara varit och simmat och hunnit hem en sväng. Hon är duktig hon och jag ska följa med och simma när båda har blivit friska. This sucks! Hon blir sjuk, jag blir sjuk, båda blir sjuka och hej och hå. Kanske borde sättas i karantän från varandra men hur kul skulle det vara? Jag behöver ju henne! I alla falls å åkte vi hem till mig efter jag slutat, jag vilade lite när jag kom hem pga att jag var så jävla slut, och sen käkade vi lite mat och sen drog vi och bowlade på fyrishov! Det var roligt, fast vi kom på att man ska vara några fler! Iaf ett gäng på 4 kanske. I början såg det ut som att sara skulle sopa mattan med mig, när jag t.ex tappade ett klot innan jag skulle skicka iväg det.. Som på film haha. Fast sara gjorde samma sak sen hon! Köpte en öl för att improva mina skills, och det gick fint! Sen köpte jag en cider till Sara, fast det var ett jävla krångel. När jag visade upp mitt visa kort så sa snubben i baren att det inte funkade där för att kortet har en sån där guldgrej på sig.. som typ alla kort har? visa kort, hallå? Jag blev irriterad, gick iväg och kom tillbaks och sa bara låt mig få dra det och tada såklart det funkade. Bowlingen sen gick fint, gjorde några strikes både jag och saris. Sen drog vi hem till mig igen, kommer inte ihåg vad vi gjorde då, och sen så sov vi iaf. Vaknade upp på söndagen och då var det dags för regina spektor. Ja fast inte på en gång då! Först så var vi och käkade på överpristhai stället här i knivsta med krille och sofia. Tror fan jag har satt min sista fot där inne. Om inte någon annan betalar då. Det var gott iaf, och trevligt att träffa sonka och krinka. Krille satt och pillade mig på låret hela middagen! Jobbigt! Men upphetsande såklart. Sen så åkte dom och vi åkte med the train to stockholm, frågade om vägen till china teatern men fan ingen visste vart det låg. Nån jävel tipsade om att det gick bussar dit. Va fan.. jävla stockholmare! När jag väl kom på vart det låg så var det ju aslätt att hitta dit och jag hade kunnat förklara vägen för en femåring. Vi såg Regina och artisten som var innan henne, som var ganska skön och rolig. Regina var också skön! Eller ja hon var skönast. Hon hade ett band med sig den här gången, positivt eller negativt det vet jag inte faktiskt.. Det var en ganska annorlunda konsert från den på södra teatern... Känns i alla fall som att jag har sett två sidor av Regina Spektor! Sara tyckte också om det. Efter Regina åkte vi hem, jag köpte 2 cheeseburgare på burger king.. Fy fan va äckligt burger king burgare är. Svindyra plus att dom smakade gummi. Nej crispy chicken som gäller på BK! Whopper kan föresten vara den äckligaste hamburgaren... Efter XLgrillen då såklart. Det var faktiskt när jag käkade på XL grillen i stan som jag bestämde mig för att inte käka hamburgare på ett år. Fy fan va vidrigt det var. Det roliga i det hela är att jag faktiskt höll det i ett halvår, men när jag väl käkade igen så var det en jävla hamburgare på XL grillen. Ironi i högsta grad! Kommer ihåg att jag tog en tugga och tänkte "...vad fan?" Kört. Iaf whopper smakar som bildäckslår med pinnar och bröd på. Sen kom vi hem, somnade rätt snabbt, och så var det monday bloody monday! Sara åkte till stan och jag stannade hemma för att krya på mig. Det har jag faktiskt gjort också. Men på eftermiddagen sen åkte jag till min älskling och sov där tills idag tisdag, nej fan nu blir det igår, jag borde sova, men i alla fall så åkte jag till jobbet idag, förlåt igår, medan sara mådde skitdåligt och stannade hemma. Jag tycker så synd om den där lilla sötnosen. Alltid ont eller mår dåligt nånstans! Inte rättvist! Kunde jag så skulle jag ta smärtan för henne. I'll eaze your pain little girl! Jag hade en helt okej dag på jobbet men konstiga, vanliga, snälla, sköna kunder och ja det var trevligt. Dom svåraste kunderna som jag märkt hittils det är medelålders utländska män, fy fan va svårt det är att fatta vad dom säger, eller vill ha eller ska förklara. Idag kom det in ett iofs skönt gäng med såna som skulle ha en rakapparat, och den ena snubben lät som att han hade en slemklump i halsen hela tiden. Jag ville så gärna säga på något snällt sätt -Du, du borde harkla dig! Men det gjorde jag inte. Iaf när jag jobbat klart så kom mamma och åsa in, mamma köpte en ipod 2 gb,  1299, kampanj på den veckan ut, det ni, fast den är iofs slut nu! Tyvärr. Sen så drog vi in till stockholm vi tre, och hämtade pappa och åkte till frida och mats. Där träffade vi mats föräldrar och en hund. Vi åt god mat och efterätt och drack lite saker! Sen så åkte vi till storvreta, lämnade åsa och sen åkte vi hem igen. Fy fan va det känns som vi har åkt mycket. Skönt att va hemma och skönt att gå och sova nu, som fan. Imorgon är det leverans, upp tidigt. Det är iofs ganska kul, nästan som julafton! Jobbar till sju imorgon, fett jobbigt. Efter jag jobbat så vill jag gärna träffa sara.. hoppas du blir frisk baby.

Det här blev långt!

image481
här kikar sara fram

image482
och där är regina!

image483

Kommentarer
Postat av: sara

Kul att alla nu vet att jag alltid har ont någonstanns! Haha låter ju som en jävla sjukling ju. Vilket jag inte är...alltid! haha.
Och mitt självförtroende blev inte högre av den där fula bilden du la upp på mig,men jag ska inte klaga för då blir du baar sur och kommer aldrig lägga upp någon bild på mig.
Hoppas du hälsa grattis till Frida från mig och ha det så kul på jobbet idag!
puss

2007-03-07 @ 06:57:19
Postat av: jens

jag hade mina aningar att du inte skulle gilla bilden.. men jag tycker den är fin. Nej det har du inte alltid, ja nu när jag ser det så kan man ju tro att du är nån kroniskt sjuk människa men så är det ju inte! Jag hälsade till frida, och tack älskling. Ringer sen
puss puss

2007-03-07 @ 07:45:06
Postat av: sara

Haha är då får dom tro det och om du tycker den är fin så får du ha den:) haha bara du är nöjd!
Ja ring mig jag saknar dig vackra röst!

2007-03-07 @ 11:44:19
Postat av: Anonym

Jens, kanske blir lättare att läsa om texten delas upp i stycken? :)

2007-03-08 @ 22:44:19
Postat av: carro

håller med föregående talare och undrar vad som var annorlunda med regina den här gången?

2007-03-09 @ 00:04:26
Postat av: saea

Fan va du är tråkig,skriv blogg för fan så jag har något att läsa!
Du som inte har något spc att göra just nu (bara ligga och sova kanske) skriv blogg!

2007-03-12 @ 11:06:28
Postat av: här kikar sara fram

mohaha

2007-03-12 @ 11:07:10
Postat av: jens

va fan.. krav krav krav! Ingenting att göra?? Fulltime job, girlfriend and a trip to norrland got damnit!!

2007-03-12 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback