kent

Nu har ingenting kommit. Blev lite chockad först av låten men sen har den växt och växt och den är riktigt skön nu. Bra singel.  Man får komma ihåg att max500 var ganska likadan.

Idag har jag fått hela maxisingeln. 5 låtar.. mhhmm trodde jag. Förväntade mig B-sidor i klass med M och nihilisten och dom från DOJD skivan. Jag fick 3 jävla remixer på singelspåret. 1. Ingenting 2. Kass remix 3. Kass remix 4. Kass remix 5. Min värld

Remixer.
Det är något jag alltid avskytt. Hatat. Föraktat. Förkastat. Och så vidare. En låt görs på ett speciellt sätt jusst för att det är det bästa sättet att göra en låt. En remix, det är inte att lägga till ett gitarrriff där eller en extra vers. En remix det är att lägga på Dunk-Dunk och dela upp texten i delar där melodin från orginallåten är bortspolad. Kent och remixer hoppades jag att jag aldrig skulle få se. Men men nya tider antar jag.

Min värld då? Njae. Har också växt lite när jag lyssnat på den såhär på morgonen men jag hade högre förväntningar. Speciellt med tanke på DOJD b-sidorna. Men den har växt lite. Jockes röst låter riktigt kaxig.


2-2 mot Halmstad igår. Inte drömresultatet kanske. På den här länken: http://www.bortamatch.se/football/4
kan man fylla i resultaten av återstående omgångar och sen se tabellen hur den skulle bli då. Rätt kul! Derby snart också. Det blir en jävla match! Dessförinnan Hapoel Tel-Aviv FC i UEFA cupen. Hoppas att resan till Israel inte tar för mycket av krafterna inför derbyt bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback