Intressant

Sara har alltid bänkat sig framför teven när antingen The Hills, Laguna Beach eller Newport Harbor. När hon gör det så betyder det att jag sätter mig framför datorn, sover eller gör någonting helt annat. Jag får väl respektera att Sara tycker det är roligt att titta på dom där serierna som består av amerikansk tonårs surf-rock och tävling om vem som kan säga flest "like" i en mening.. Men jag tycker verkligen att det suger. Roligast var Tv.nu:s text om programmet idag, som var Newport Harbor:

"Glöm Laguna för en stund och följ med till Newport Harbor. Här träffar vi ett gäng ungdomar som blir kära, gör slut eller bara är vänner."

För det första så låter det ju otroligt spännande, men vad fan är det som händer i Laguna då? Exakt samma jävla saker. Rika snorungar som har sina jätteproblem, åker runt i sina feta bilar dom fick i 16 års present av föräldrarna och tävlar om vem som kan framstå som mest intelligensbefriad.

"Its like, i told him like, i broke up with YOU, and hes like yeah, but like i dont know really if.. hes like so annoying, its like i cant say anything to him, and its like everytime i do, its like im so jävla blåst, like.. yeah..I dont know.. like"
(programmet mynnar ut i nån låt med california i, finns åtminstone 100 st)
Caaaaaalliiifooornjaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: s

Äh you love it!

2008-07-22 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback