tchuett

Min födelsedag blev föresten ganska lyckad. Jag menar.. matchen på kvällen mot ryssland hade ju kunnat gå bättre om man säger så.. Men fram tills dess så var det perfa! Hade en jättemysig dag med Sara hemma, började med att mamma och pappa kom in och sjöng för mig och gav mig The McCartney years DVD:n som jag velat ha länge, och sen fortsatte det med att jag fick massa fina presenter och kärlek från Sara. Sen lagade vi mat och grejer och hade det allmänt mysigt! Sen skulle hon och jobba och jag mötte upp med johan stefan och krille för att se på matchen. Köpte pizza från pizzaköket och sen behöver man väl inte prata mer om det...

Idag hade vi lite middag hemma med syrrorna och anette & jan åke och tobias. Fick lite dusch och deo och presentkort på weekday och solo. Perfa! Ska köpa lite kläder, vilket jag behöver.. sommarkläder, även om det inte ser ut att bli nån vidare sådan..

NU ska jag kolla fotboll och vänta på att sara kommer tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback