Jag har länge misstänkt det..

.. Men nu är det nog tyvärr sant. Jag är allergisk mot katter. Sen kanske ett år tillbaka har jag märkt hur det börjat klia på halsen efter att jag gosat med katten Casper. Nu när jag har varit hemma några dagar för att ta hand om jusst Casper så har symptomen blivit flera, svulla läppar efter att ha pussat på honom, och kliande händer. När jag skriver detta är klockan 05:52 och jag kan inte sova då mina luftvägar är nästan helt igentäppta, och det kliar i öronen.

Astma eller Allergi är frågan. Första gången idag jag märkt det där med igentäppta luftvägar. Försöker minnas om jag brukar ha svårt att andas vid ansträngning, men kan bara minnas att jag haft det lite vagt och det efter riktigt kraftig ansträngning.

Jaha. Det var väl bara en tidsfråga, det ligger ju i familjen. Astma och allergi.

Fan:(

Kommentarer
Postat av: Frieda

Oj då, det va inge bra! Ja, det ligger ju i släkten, jag vet hur det är. Men som tur är har jag klarat mig på pälsdjurs-sidan... Dock vet du ju att Casper aldrig har fått sova med mig, för att undvika det. Men jag minns doktorns ord när jag fick veta allt jag va allergisk mot "det är bara en tidsfråga med hästarna..." Men peppar peppar, jag har klarat mig, vilket är tur med tanke på att Tryggve blir familjemedlem på måndag! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback